Gjest Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Lurer på om jeg noen gang kommer til å bli vant med de. jeg sitter her å den lille gir meg noen kraftige spark å jeg tenker berre på hvor helt utrolig dette er. hadde jeg snudd tilbake tiden ett halvt år så trodde jeg at jeg aldri skulle få bli mamma. Å nå sitter jeg her å kjenner disse fantastiske bevegelsene. Er ingen mål og mening med dette innlegget, vil berre dele det. jeg gler meg så utrolig mye til gutten eller jenta kommer
Betto Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 så gøy gleder meg til jeg begynner å kjenne spark. er i uke 18 nå , *venter i spenning*
Svimå Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Hei, hei! Ville bare si meg helt enig med deg!! Det er en helt utrolig fantastisk følelse med disse sparkene, og jeg har selv vanskelig for å tro at det virkelig er sant at den nå bare er 12 uker igjen til jeg skal bli mamma =o) Hadde nesten gitt opp håpet etter 3 ivf, der et endte i SA i november... Men så dro vi til Danmark i slutten av februar! Og da satt jammen gullegget våres!! Prinsessa er på vei........ Skikkelig kraft i sparkenen hennes er det ja, skvetter til som bare det av og til jeg, er liksom ikke helt forberedt alltid, he,he! Men det er jo en fantastisk bekreftelse på at ting er ok!!! I dag er vel egentlig min siste dag her på 2. trimester - det er også helt utrolig. Synes tiden går ganske seint jeg, men tror likevel at det er fort nok - mye som ikke er på plass ennå =) Lykke til videre med spira di!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 ;) Helt enig, har akkurat begynt og kjenne sparkene skikkeligt, og det er god aktivitet her nå. Knallkjekt, selv om de foreløbig er svake;) Gleder meg til han og kan kjenne dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå