Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 I dag var jeg på ul.,da så jeg tydelig at det er en liten gutt i magen min:)Magefølelsen har hele tiden sagt gutt,så den stemmte! I dag har jeg handlet blått tøy og bare gått rundt med et STORT glis:) Velger å være anonym nå,da det skal være hemmelig for famile og venner.
Skrømti Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Så flott da. Merkelige greier det der med magefølelsen. Jeg hadde og på følelsen av at det kom til å være en gutt, og i følge ul legen så er det visst det.... Tror jeg hadde blitt helt forundra om det hadde vært en jente. Snedig..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Samme her,hadde nok fallt av benken om det var en jente;)Tror magefølelsen ofte er rett jeg...
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Mens jeg var bombesikker på jente selv...Men det er visst 3 gutten på vei:-) Men første gang tok jeg rett riktignok, helt sikker på gutt-hadde navn før ul og alt...Det var litt rart:-) Gratulerer foresten-kjempeartig med gutter!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå