mamma til yalisa Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Bor i oslo, og skal ha bursdags fest for min datter på 6 år. Men er jo i så dårlig form, så vurderer å ha det et annet sted. Mc Donals eller noe annet sted som andre ordner opp he he. Noen Tips??????
mamma til yalisa Skrevet 28. august 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. august 2006 Dytte :-) Ingen med gode råd?????
Ylva og Mathilde Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Hvor gamle barn? Søsteren min leverte nevøen min på 9 på et slags lekeland ved senteret på Haugenstua her om dagen. Vet ikke hva slags servering osv det er der, men ligger jo rett ved Østre Aker, så er jo lett tilgjengelig (de er fra Skedsmo)
Angelas_Baby Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Hei, Sønnen min blir 5 år på lørdag, og han skal feire barnebursdagen på junior lekeland på Haugenstua. Det koster ca 150 kr pr.barn, da kan dem spise så mye pizza/pølser dem vil,og så er det bare lek og morro etterpå www.juniorlekeland.no Jeg orker heller ikke ha barnebursdag hjemme, så da var det like greit å ha det der!
mamma til yalisa Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Ja har tenkt litt på det, men kansje langt for foreldrene å kjøre? Datteren min har vært der, og storkoste seg. Hm kan jo prøve det. Takk for råd :-) Hun er 6 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå