Gå til innhold

Ytterdress (eller hva det heter)..;))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æ så den sist æ va på cubus... syns den brune vaaa sååå søøøt, men vil helst hadd den i heiling...syns liksom det e bæst når de e så små... men det e æ det... som ikke har kjøpt nån teng tel babisn... har så løst.. men e lite nøytralt syns æ... å æ veit ikke ka som e i magen...

Kjøpte en hel rosa ytterdress på KappAhl med katt på, også står de 'little kitten' på magen.. Noe for den kattegale mor:)

Og mosegrønne velourbukser i størrelse 50... Er så knøttsmå og søte at jeg får ståpels av å se på dem.

Annonse

Så moro!

Jeg kjøpte en lignende på Cubus, men det var heldress med små ører på hetta. Skikkelig søt ja.

Det beste av alt var at den gikk inn til feil pris i kassa, hehehehe. Fikk den til halv pris faktisk (90 spenn). Det var den som er off-white.

Tror kanskje det kan bli i varmeste laget å ha bobledress i vogn i pose......, så jeg tror jeg skal nøye meg med den dressen jeg har kjøpt?? Skal jo ha ull innerst mot huden alikelvel...???? Blir det altfor kaldt tror jeg vi holder oss inne??!!

jeg har også kjøpt sånn bamsedress:o) gleder meg sååååå til åbruke den!!!!! tenkte også å bare ha den på vinteren jeg, har jo lammeskinnspose i vogna, og tar ull under hvis vi skal i bilen.... det burde vel holde eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...