Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere blødninger etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli mektig lei av å gå med bind nå. Er 25 dager siden fødselen (altså i overkant av tre uker). Jeg hadde så mye utflod da jeg var gravid også, så jeg husker jo knapt hvordan det er å kjenne stoffet fra undertøyet mot huden! Tror jeg har gått med innlegg siden påske og nå disse bindene!!

Jeg varierer veldig fra dag til dag hvor mye jeg blør... Er dette vanlig?Virker som jeg blør mer hvis frøkna gråter. Kan det være noe i det? Trodde bare puppene lakk ved barnegråt, men kanskje det skjer litt i underlivet også? ;-)

Fortsetter under...

Hei vennen!

Jeg blødde i ca 5 uker. Det er skikkelig dritt! Varierte endel ja, kom litt i rykk og napp kan man si, De siste dagene (kanskje 10) var det mest "grums" (unnskyld hvis det er ekkelt).. Så brukte jeg truseinnlegg i noen uker til, men nå er han 10 uker gml og det er endelig bare babyen som bruker bleie her i huset ;-)

Annonse

Heisann!

Da krysser jeg fingrene og håper at det snart går mot slutten her og.

Finne på noe snart, eller?? Linea er litt opp og ned i humør for tiden så jeg kvier meg litt for å være ute blant folk ;-), men jeg må bare vende meg til det! ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...