GÃ¥ til innhold

September: Hvordan sparker deres foster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hodet har ikke festet seg enda, men jeg skjønner ikke at den har plass til å sparke på så forskjellige steder i magen, enten på blæra, ved navelen eller langt, langt til venstre (nesten ved rompa)?

Andre som opplever dette? Det var ikke slik med førstemann såvidt jeg husker....men hadde det vært mer enn en baby der, burde vel magen ha vært enda større (selv om den er STOOOR nå da).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lille inni magen min sparker villt rundt seg overallt..ved navlen,under navlen og på sidene..og han stikker kroppsdeler ut som jeg er ganske sikker på er foten:) Så det er mye liv der inne JA:)

Den har nok ikke så stor plass der inne nå,men den gjør seg vell plass tenker jeg:)

Lykke til Videre!!

Skrevet

babyen sparker over alt uansett, d gjør i allefall den lille jenta mi hele dagen:/ men hun va verre før..nå kjenner jeg bare som om hun flytter på seg å kan se at d stikker noe ut i fra magen..hehe..jeg også sliter med at hun sparker meg nede ved blæra..er kjempe vondt:(

Skrevet

Jenten min roter og aser verre også...Hun sparker og bykser og hikker og romsterer omtrent konstant. Over navlen,under navlen, ned mot blæren i hytt og vær. Hun har vært voldsomt aktiv hele veien og har ikke roet seg ennå... Hun står visst på hodet men tror/vet ikke om hun har festet seg ennå... Håper hun roer seg litt når hun kommer ut og hilser på...kremt :)

Skrevet

lillegutten min sparker ikke så mye nå lenger, har termin om to uker, 1209. Nå er det mer bevegelser, vrir seg, slår litt med armene og strekker seg slik at bena stikker godt ut på den ene siden og kroppen på den andre;) begynner vel å bli trangt nå;)

Skrevet

hei!

jeg har ca 3 uker igjen og her er det livatt! h*n hikker ca 3 ganger til dagen, og det er ikke over på en to tre heller.. og bein, rumpe og rygg stikker ut her og der hele tida,noen ganger treffer h*n noe som gjør vondt, men det er deilig å kjenne at det er liv der inne også :-)

Skrevet

For meg er det stor forskjell på nå mot tre uker siden. Da var det cirkus hver dag, nå er det litt mer stille og treigt. Det har nok blitt trangt der inne.

Skrevet

Termin om 7 dager, og her er det livlige dager fortsatt!

Babyen er en livat krabat, selv om det blir trangere for den, så tror jeg ikke den bryr seg, ettersom huden min jo kan strekkes. Er ikke sjelden at en fot eller rumpe eller en arm stikker klart og tydelig ut..

Jeg syns det er fantastisk moro å se på, men det er leit når h*n treffer en nerve eller noe, så jeg blir helt nummen i beinet.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...