Gå til innhold

5 eller 6 uker på vei???


Sørland-snuppa

Anbefalte innlegg

på babyverden så sier kalenderen at jeg er 5 uker på vei og her på barnimagen sier kalenderen at jeg er 6 uker på vei. vilken av de kalenderene stoler dere mest på.?

siden jeg skal på ultraly i morgen, så er det stor forskjeld på de do ukene. for i uke 6, så begynner jo hjerte og slå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har skjønt det sånn at her på bim er det hvilken uke man er i og på babyverden er det hvilken uke man er ferdig med. altså du er 5 uker på vei men i den 6...... var det forstålig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på babyverden er står det at du har 5 fulgåtte uker pluss noen dager. de dagene er du inn i uke 6. altså er du 6 uker på vei begge plasser...

 

så sant du ikke har skrevet feil siste minsdag da en av stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...på baby verden står det sikkert 5 uker + X dager...på barn i magen sin side vil det si at du har gått 5 hele uker + noen dager...dermed sier de 6. uke...er ikke så flink til å ferrklare jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være du er 5 + 3 f.eks.? Dvs. du er ferdig med 5 hele uker og 3 dager inn i uke 6, da kommer det opp at du er i din 6.uke når du logger inn her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.nei jeg har skrevet riktig. for på babyverden så regnet jeg ut syklusen min og siste mens,så regnet kalenderen ut resten og fant ut av at jeg skulle ha 1 mai. så på barnimagen skrev jeg inn 1 mai og så regnet den ut ukene.ja jeg tror jeg kjønte det.jeg var 5 eller 6 uker på vei i går så da er jeg altaå 5+1. stemmer det? eller går det ann og si 6 uker og 1 dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp du er 5+1 i dag. men du kan ikke si 6uker og en dag. Derimot kan du si 5 uker og 1 dag og at du er første dag i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men her på bim så står det at denne uken begynner hjerte og slå. det står det ikke på babyverden. hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen barn utvikler seg likt, så informasjonen inne på uke til uke er ofte litt ulik da det blir mye generelt... ofte er størrelsene og litt ulik fra side til side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...