Gå til innhold

akkurat funnet ut at jeg er gravid;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen og gratuler til dere;)

Mitt første barn......

jeg har ikke rukket og vært hos legen enda engan men er helt i ekstase... er det noen fler her på min alder?

jeg hvet ikke når jeg har termin enda men tror jeg får en liten påske kylling;)

Lykke til alle sammen;)

Skrevet

Grattis! Jeg er 14 år eldre enn deg, men får også mitt første barn, og føler meg helt fersk i gamet.

Skrevet

Gratulerer og velkommen hit!! Jeg er gravid for første gang med termin 12 april :) Jeg er 24 år, så ikke så mye eldre enn deg :-)

Skrevet

kjempe hyggelig side det her, veldig glad for at jeg fant den;)

og mange hyggelige jenter i samme situasjon som meg....

bare koser meg med og lese alt det som står her inne.

Noen som hvet om hvor man kan finn bilder av hvordan fosteret sånn ca ser ut nå???

Skrevet

Hejsan och vælkommen hit!

Jag ær 27 år och væntar oxå mitt førsta barn. Gleder mig massa!!!

På babyverden.no finner du uke for uke. Dær kan du læsa om barnets utveckling och de ha oxå en del bilder. :)

Skrevet

GRATULERER ! Det er den største oppgaven vi kan få her i livet, å oppdra et lite barn. Ønsker deg Lykke til ! Gled deg !

Skrevet

GRATULERER!!

Jeg har også nettopp funnet ut (fredag). Var hos legen i dag, og fikk beskjed om at eg sannsynligvis er i 8. uke :) Sånn at jeg og får en påske kylling.. hehe.

Jeg er 20 år, og dette er mitt første barn, utrolig spennende. Har så lyst å dele gleden med noen, men vi har bestemt oss for å holde det hemmelig, derfor så er jeg innpå sidene her veldig mye!

Hvor i landet er du ifra?

Skrevet

Hei på deg øyena20.

Gratulerer til deg også!!!!!

Jeg er 23 så vi er ikke så langt fra hverandre i alder og jeg venter mitt 2.barn i April.

Jeg gleder meg kjempemye!!!!

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer masse til dere også jenter;)

Jeg bor på østlandet forresten..

Også skal jeg ikke til legen før 28.09 og det er alt for lenge og vente syns jeg..

hvilken del av landet kommer noen av dere andre fra da?

Skrevet

Hei Hei;)

Bor på østlandet jeg også, i Buskerud, du da? er 25 år, venter min første 19 april, blir spennende;) var hos legen for et par uker siden jeg, og skal tilbake 21 september. Det gleder jeg med til;)

Siw M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...