Gå til innhold

Min mann har ikke helt skjønt det han... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han lurte på hvordan formen var da han kom hjem, om jeg merket noe til "det" som han sa. Jeg sa som sant var at magefølelsen min var optimistisk, men at jeg har tatt feil før, så vanskelig å si, har et og annet tegn, men ja... Umulig å si enda. Så sa jeg at jeg tenkte å ta en test på fredag siden han spurte om jeg ville ta en nå (han er ikke så inni dette her), men måtte forklare at det var jo litt tidelig da med IKM på søndag/mandag. Så kommer det "Ja ingen vits å teste for tidelig nå som vi prøver, er viktigere når man ikke prøver for da er en jo så nervøs og må ha svar med en gang, men nå er det jo bare gøy å vente i spenning." Ehhh... Nei, ikke sånn det funker vennen min :-) Når man ikke vil være gravid utsetter man å teste fordi man håper i det lengste at TR kommer og luller seg inn i en beroligende fantsi om at det sikkert bare er stress som gjør at en er på overtid. Når man vil være gravid vil man da ikke trippe rundt å vente på verdens viktigste svar vel, man vil vite NÅ! Hehe... Jaja, jeg får vel være glad for at han tross alt er mann og ikke kan forstå alt og at jeg har dere som forstår alt så utmerket godt! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal ikke være greit å forstå seg på oss. Hihi, vi er kompliserte skapninger :o)

Det skal ikke være så lett å forklare alt for dem heller. Jeg har måttet stå hardt på at vi ikke skal bruke glidemiddel (bruker ikke noe særlig av det til vanlig heller, men har hatt litt oftere sex under prøvinga. Ikke alltid man er helt klar med en gang, hehe.) Får bare spørsmål tilbake; hvorfor bruker man ikke det som prevansjon istedenfor kondom da... Å da må jeg forklare (og ikke bare en gang heller) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...