Gå til innhold

Jordnøttolje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte det i dag og lurer på hvor ofte jeg må smøre meg med det?? Noen son vet??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar du bruker det for å unngå revning under fødsel? Jeg bruker det hver kveld.

Skrevet

Er jordnøttolje det samme som Weleda Fødselsforberedende olje? Jeg bruker den morgen og kveld...

Skrevet

Er jordnøttolje det samme som peanøttolje? Sånn som man egentlig kan bruke til matlaging? Eller må man kjøpe en spesiell olje som er ment til dette formålet?

Skrevet

Vet ikke helt jeg... Kjøpte jordnøttolje på apoteket og det skal visst være bra for å forebygge revning...

Skrevet

De anbefaler vel å hvertfall smøre/massere det inn hver kveld. Leste et sted at man skulle massere i minst 10 minutter og tøye litt og slikt. Om man orker da:)

Skrevet

Tror det er jordnøttolje eller den fødselsforbredende oljen og ikke peanøtt olje man skal bruke. Min jm sa jeg skulle smøre en gang per dag - gjerne om kvelden siden det er litt klissete.....

Spurte henne om hvor lenge jeg skulle masere, men fikk ikke noe spesielt svar... Noen som har det????

Skrevet

Det er jordnøttolje i weledas fødselsforberedende olje. Jeg smører meg med weledas olje rett etter dusjen. Masasje blir det dårligere med... Ellers tar jeg tran. Det smører huden invendig. Skummelt dette med rifter! Håper det hjelper! Kan iallefall ikke skade!

Skrevet

leste et sted at man skulle trekke ut til sidene til det begynte å krible, så holde der i 2 min. Samme bakover..

Poenget er vel bare å strekke og tøye litt!? Jeg kjenner det i hvert fall etterpå når jeg har holdt strekken litt..

Skrevet

jordnøttolje = peanøttolje. det er det samme:)

Tror poenget er å strekke og tøye en god del, ja, slik at vevet er tøyelig ved fødsel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...