Gå til innhold

barnevogn med bilsete??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så lyst på en vogn som jeg kan ha sportsdel,bag og bilsete på understellet.er det noen som vet om noen bra merker som har dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quinny Freestyle 3XL Comfort!! Kjempefin vogn å se på, kjempegod å trille og Maxi Cosi-bilsetet som passer til er det bilsete som har fått best kritikk i tester. Vi har akkurat kjøpt den fra Tyskland, og gleder meg til den kommer om 4 uker.

Skrevet

Vi også lurer på å kjøpe denne, men er litt skeptisk pga at vi er redd bagen er for liten. Jeg har voksipose fra før, tror du vi får plass til den i noen måneder? Vi lurer på om vi slår til... Fikk så lyst på turkis bag, jeg synes den var veldig stilig. Er den lett? Litt fint om jeg klarer å baksere den inn i bilen selv.

Skrevet

Kan trygt anbefale deg teutonia spirit. Der kan du velge om du vil ha kombi eller duo vogn, mange farger å velge i mellom. På understellet klikker du på britax baby safe pluss. Et godt og trygt sete for babyen. Er ei på bekkestua som importerer og selger vogn og setet billig. Ta en titt på teutonia.com eller pingpong-online.com. Baggene til teutonia er større enn quinny, og ikke minst er sportsdelen mye større og lunere. Brukte den i vinter med voksipose til min 2 åring. Nå er den vasket og klar til ny baby på nyåret.

Skrevet

Bagen er jo litt mindre enn andre bager, men vi skal ha en gammel lammeskinnspose i den, og det skulle visst gå fint. Det så ut som den var veldig enkel å legge sammen og den blei veldig liten da, så det så greit ut å få den inn i bilen. Trur understellet veier 9 kg.

Skrevet

Må bare si noe om den Quinny Comfort vogna.

Vi har den til guttungen og er ikke spesielt fornøyd. Sportsvogn delen er slik at du kan snu den slik at barnet ser på deg som triller eller ser forover....

Når den står slik at barnet ser fremover og du legger ryggen helt ned slik at barnet kan sove så blir vognaså tung der hvor barnet har hodet at den tipper hvis barneti søvne skyver seg for langt bak!!!! Skummelt!!!

Må støtte vogna til en vegg når det er sovetid for å være sikker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...