Gå til innhold

Kan HCG stige selv om man har hatt MA?


vannmann 76

Anbefalte innlegg

Har målt Hcg torsdag og lørdag. Det hadde steget, men legen mente hun ikke kunne si noe sikkert uansett. Skal ha ny UL fredag. Blir jo helt koko av å gå rundt å lure på om fostret er dødt eller levende...(

 

Noen som har noen erfaringer`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde det ikke ville stige dersom det er en ma, men det kan kanskje synke sakte? Vet faktisk ikke helt. Da jeg hadde MA i vinter ble ikke hcg prøver tatt, da en klart kunne se på UL at det ikke var liv (var i uke 12) Merket egentlig bare at alle symptomene forsvant helt ganske fort.. Håper virkelig det går bra for deg. Krysser fingerene for oss begge to. Jeg skal på UL onsdag, må si jeg gruer meg.

 

Lykke til, det går halt sikkert bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! En gynekolog jeg har snakket med sa at i sjeldne tilfeller så kunne morkaken fortsette å vokse og hcg fortsette å stige, så det er kun ul som bekrefter/utelukker liv.

 

Krysser fingre for deg og håper inderlig at alt er vel. En stigende HCG er ihvertfall noe da :) *masse lykke til*

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler faktisk at magen har vokst. Har lurt på det, om magen kan fortsette å vokse etter en MA. Legen sa nemlig at livmoren min var veldig stor. Har en sønn på 13 mnd, og det kunne være forklaringen.

 

Jan78+liten en, skal krysse fingrene for deg, håper virkelig det går bra. Når er timen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, hcg kan stige lenge, det gjorde det for meg........ legen på BAlderklinikken forklarte meg hvorfor i dag, dete for de i begynnelsen er det eggstokkene som produserer hcg... så hcg stigning var ikke et godt nok tegn for meg i juni desverre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...