Gå til innhold

nei,nei,nei. ikke nå igjen.


Sørland-snuppa

Anbefalte innlegg

da tror jeg jeg snart kan takke for meg og rykke ned til "bli gravid" igjen.

har helt siden fredagskveld hatt smerter i magen. og ikke noe i form. og følte med en gang at noe var galt. og søndagsettermiddag begynte det og komme noe brunaktig tykt greie ut. ikke mye. litt når vi var på besøk og litt på kvelden når vi kom hjem. og i dag har det også bare kommet litt på morgenen og bitte litt på formiddagen.Jeg var hos legen nå just, og fikk time til ultralyd på sykehuset i morgen.hun sa at siden det ikke kommer så mye, så er det jo en sjangs for at alt er bra og at det bare er hormonane mine som er i ubelangse. jeg håper det. men har liten tro.har mista 2 ganger før.og føler på kroppen min at alt ikke er som det skal være.men jeg syntes det var rart at det var brundt og ikke rødt. de 2 andre gangene har det vært friskt blod.

noen her som har hatt det samme eller hvet om det er ett dorlig tegn at det er brunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke så mye om det, men vil bare si at jeg krysser fingrene for deg. så få vi håpe på det beste!! Håper alt er bra på ul i morgen!

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har opplevd det samme som deg! Aborterte i uke 8 sist gang! Hadde i denne graviditeten samme smertene igjen, var sikker på at jeg skulle abortere igjen! Sånn tenkte jeg lenge... Er nå i uke 37 og alt står bra til! Så lenge det ikke kommer masse frisk blod så er det nok ikke noe å bekymre seg for! Og ikke da en gang trenger noe å være galt... Det er jo bra de sjekker deg i morra, da får du slappet av litt mere:)

 

Masse lykke til i morgen da!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for at du kommer innom på 1trimester og titter litt :-)

det var veldig oppmuntranes og høre.håper bare alt er bra.

og lykke til videre med deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les på trådene mine (to av dem ligger ganske langt oppe her). Hvis du følger dem, får du med deg litt av min runddans hos legene den siste halvannen uken. Da jeg begynte med slik blødning som du har, i forrige uke, var fosteret fremdeles i live. Derfor har jeg litt lyst til å si at du skal legge deg ned og ta livet med ro, I TILFELLE du opplever en truende abort (slett ikke sikkert!).

Ligger og blør jeg også, uten å få noen svar, og det er vondt! Men hos meg er det mye og friskt blod, ikke bare litt brunt som hos deg. Forsøk å ta det med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i morgen, krysser fingrene for deg!

(Jeg har blødd mye ( friskt blod) og UL viste at alt var bra med babyen.)

Brunt blod, betyr vel gammelt blod, du har av en eller annen grunn hatt en blødning (håper inderlig det ikke er noe alvorlig) og det har tatt litt tid før blodet har kommet ut. Rødt blod/levret blod er vel det dårligste tegnet, men det kan også gå bra. Lykke, lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg leste en av tråene dine.syntes det var så trist og høre og viste rett og slett ikke hva jeg skulle skrive. det er ikke noe gøy og være i den situasjonen. jeg har mista to ganger før og da har det bare vært friskt blod og ganske mye.jeg fikk heller ikke komme inn.de mente på at jeg hadde en spontanabort og måtte vente til det hadde slutta og blød før jeg kunne komme inn og se om alt var borte.siste gangen slutta jeg aldri helt og blød og var inn og ut hos ultgralud i 2 måneder før de fant ut av at de måtte ta utskrapning for det ikke ville komme ut av seg selv. det skulle ikke være nødvendig og måtte vente så lenge før de gjør noe. første gangen kom alt ut av seg selv.

jeg har ligget her i sengen og slappet av nå siden jeg kom fra legen.

jeg føler med deg og får jo krysse alle fingrene og håpe på at det fremdeles er liv der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...