Gå til innhold

26 + 2 (vekt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Var på kontroll idag og har totalt frem til nå hatt en vektøkning på 10 kg.

Synes det er veldig mye, og spiser normalt..

Hva med dere andre som er like langt ?

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Det er jo ikke veldig mye.. det er helt normalt

Jeg er halveis i uke 28 og har lagt på meg totalt 13 kg.

Ligger helt som jeg skal på målene. Nå er jeg riktignok plaget med vann i kroppen..

Jordmora sa vel til deg at dette var normalt ?..

Skrevet

jeg er 24+0 ida,å har lagt på meg ca 8-10 kilo...synes også det er mye...men men tenker jeg...så lenge jeg beveger meg å ikke propper i meg alt muig,så skal vel de kiloene på ...kilo er ikke alt da jenter...nå skal jeg ha meg en skål is...så får jeg trimme å trille ekstra mye når skatten kommer,så går de nok av igjen:) (håper jeg inderlig,hehe)

Skrevet

Jeg var hos legen, og han har det gjerne litt travelt, men han bare lo og sa at det går så fort vekk.

Blir bare litt bekymret :0) Men det er jo kjekt å vite at andre og har gått opp tilsvarende, blir litt rolligere da !

Skrevet

26 uker nå, kontroll forrige uke... Gått opp 15 kg, men som legen sa -jeg har masse vann i kroppen (ødemer). Hadde nesten 20 kg i vann det er med babyen/blodmengder/fostervann/morkake osv. Disse kg raste jeg av meg allerede på sykehuset. Regner med det er likt denne gangen også. Er ihvertfall ikke mye ekstra fett her...

Skrevet

Ja jeg gikk opp 22 kg sist gang, de og gikk vekk raskt. Hadde masse vann i kroppen jeg også.

Men det har jeg ikke merket noe til enda, men jeg og synes det er så rart fordi jeg kan ikke selv se hvor de 10 kiloene har satt seg, bortsett fra at jeg har fått en stor mage nå :0) Men, det er vel sikkert litt ammefett :0) :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...