Gå til innhold

Snøfilla, må bare spørre deg om noe......:o)

Anbefalte innlegg

......akupunktur, vet du.....:o)

Nå skal jeg ha innsetting fredag....

Men når er det mest gunstig å få nåler i forhold til dette?

Er det RETT før (altså like før innsettingen), eller kan det være dagen før...? Og samme spørsmål har jeg til akupunktur rett ETTER innsetting.

Er det "bra nok" å ta aku dagen før innsetting og dagen etter? Eller bør det være samme dag....?

Jeg bor 5 timer fra Trondheim og har akupunktøren min her.....

Vi skal overnatte i Trondheim og får derfor ikke satt nåler hverken RETT før eller RETT etter.

Ville du anbefalt å bestille time hos aku. i Tr.heim....?

Klemmer i fleng fra

Fortsetter under...

Hei!

Har visst svar deg under et par andre innlegg, men skriver gjerne her også. På Klinikk Fjeld anbefaler de akupunktur samme formiddag som innsettingen finner sted, mens akupunkturen i etterkant godt kan vente en dag eller to.

Jeg lå med nåler i neste en time før min innsetting, hun skulle visst åpne en "ta-imot-egget-kanal". Men et funka jo ikke for meg *sukk* Håper du får tak i en akupuntør på St. Olavs rett før innsetting, hvis ikke så er dagen før bedre enn ingen ting:-)

Klem

Slenger meg på her jeg! Jeg hadde uttak ons, og hadde akupnktur dagen før. Går hos samme akupunktør som snøfilla. Vi reiste til Danmark på tirsdagen, og hun ville jeg skulle komme innom før vi dro. Hadde og akupunktur dagen før det igjen. Fikk akupunktur rett før innsetting og rett etterpå. Hør om de har akupunktur på St.Olavs?? Enig med snøfilla, dagen før er bedre enn ikke noe:) Det stimulerer jo slimhinnen og øker blodgjennomstrømming til limor, så den er mer mottakelig for egget.

Klemmer

Yippi!!!

Har ringt akupunktør Lars Børke i Trondheim og fått time hos han rett før og rett etter innsetting!!! Drar til ham (på Holager fysikalske institutt) før innsettinga, og så kommer han til sykehuset etterpå!!

Kjempehyggelig mann! Nå er jeg skikkelig fornøyd :o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...