Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Jeg var på min 2 kontroll hos legen i dag,er 15 uker på vei. Da fikk jeg først høre hjertelyden:)og alt var normalt sa hun. Den lå på ca 140 til 150. Også målte hun magen min for å få symfyse målet. Og det som bekymrer meg litt nå,når jeg ser på kontrollskjemaet mitt er at legen har krysset av at jeg ligger helt nederst på det grønne feltet,på grensen ned mot det hvite. Er det normalt da? Alle jeg kjenner har ligget på det normale og godt over det hele veien. Jeg vet at terminen stemmer med mens termin,fordi jeg hadde UL forrige gang jeg var der,og da var babyen i normal størrelse. Er det fordi babyen har vokst lite? Glemte helt å spørre legen om det,for jeg så ikke på skjemaet før etter at jeg var ute av døra..
Gjest Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Det trenger ikke å ha noe å si. Husk at streken er gjennomsnittet. Vi er alle forskjellige. hadde det vert noe å bekymret seg for så hadde legen din sakt noe.
Gjest Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Heisann Det trenger ikke være det. Siden du har fått beskjed om at babyen er normal str og sånn så er nok alt okei. Det kommer ofte an på andre ting. Fostervannsmengde. Hvordan livmoren ligger, hvor "kanten" på denne er, om du har mye vann eller lite vann i kroppen etc.. :-) Ta det med ro du.. :-) Det er normalt og ikke være "normal" alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå