lykkeliten født-23.10 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Når en blir gravid så heter d "å være i lykkelige omstendigheter".. Derfor tenkte jeg å lage en tråd hvor vi finner positive ting med d å gå gravid:) Jeg er så lei av å syte å klage og fortelle og prate om alle vondter... Og jeg er lei av å lese om alle som har vondt og er lei:) (ps ikke stygt ment) Kom igjen jenter........ Positive tanker:) I dag synes jeg d er positivt å få gå hjemme hele dagen, d er drittvær ute. Jeg har koset meg med å vaske baby klær og bake:)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 du kan spise hva du vil og hvor mye du vil) du får slippe frem i køen du har såååå mye å se frem til kommer ikke på så mye annet akkurat nå da
mams06 Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Du får slappe av mer og får mer hjelp til husarbeid!!!
jakm80 Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Jeg føler meg superflott!! Fantastisk flott med garvide mager syns jeg, og du får masse blikk fra folk som ser litt misunnelige ut, kanskje... Masse kjekt i vente!!!
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 kom på en til! du får en supergod unnskyldning til å shoppe så mye du orker! hihi
Gjest Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 kan plutselig få låv til å VIL ha akkurat det godteriet... slipper mensen i noen mnd har grunn til å be mannen om å gjøre ting.(når man er tung på slutten) sitte å strikke små,nuskete klær,å har bruk for det!! kan bimme hele dagen,uten å ane hvor tia ble av,hehe.... det var litt fra meg.....=0)
-MtG- Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Synes det er fint å kunne spise masse og legge på meg 14 kg uten at noen synes det er teit eller rart:)
Lille sol@ med Frida Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 Man bærer på et helt nytt menneske, som vi kan forme å gi et trygt hjem resten av livet. Siden man ikke får nyte deilig rødvin slipper man også vondt i hodet dagen etterpå.. hihi. Man får gå hjemme en periode i livet, og skjønne at det blir deilig å komme ut i arbeid etter endt svangerskap....
Prins&Prinsessa Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 Ja,helt fantastisk å være gravid egentlig. å koselig når djeg går i gatene eller bare i butikken å folk ser på meg å smiler. Spesielt når veldig forelskede par ser på meg,smiler å små snakker med hverandre og hun ser ut som hun er lite baby shuk Er også deili med is. Har aldri vært så gått med is før. Fy det er godt. Og Villas champagne brus
Skrømti Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Bare det å i det hele tatt få oppleve at jeg virkelig kunne bli gravid er fantastisk. Og denne boblende forventningen til det som kommer etterpå. At man bærer på et lite menneske! Føler meg utrolig priviligert! Jeg har blitt god og rund, men likevel føler jeg meg flott, er stolt over magen ( som ikke akkurat er så veldig stor, men pytt, pytt, det kommer vel mer etterhvert)
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Synes det beste er å kjenne livet i maven,selv på natten;)Synge,prate og kose med maven.Tenk at vi bærer på et lite menneske,vi er utrolig heldige da:)Stas å bli en liten familie!
tiiny Skrevet 28. august 2006 #12 Skrevet 28. august 2006 Fin tråd!! Jeg føyer til hvor fantastisk det er å i det hele tatt kunne bli gravid (husker faktisk godt da jeg holdt til på "bli gravid"- forumet. Jeg var stadig innom 3.tri, og leste med misunnelse=0)) Dessuten har jeg laget noe unikt sammen med den mannen jeg elsker høyest på jord!
JUHU!:) mamma til 3:) Skrevet 28. august 2006 #13 Skrevet 28. august 2006 Glede seg over å faktisk være fruktbar, og at man har mye å se frem til:) Eller synes jeg igrunn at å være gravid er oppskrytt......men verdt det;)
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 28. august 2006 #14 Skrevet 28. august 2006 Det er deilig å slippe å holde magen inne:) Alle tar ekstra hensyn, og det er lett å bli kjent med andre som også venter:) Mannen min er forelsket i magen:) Mannen min stryker på magen, og lar seg overtale til myyyyye mer husarbeid:) Dr Phil er ikke teit mer, men blodig alvor som fortjener masse tårer Det er kjekt å gjøre i stand til den lille kommer:) Mamma kommer på besøk fra Bergen og vasker de vinduene jeg har utsatt å vaske i minst 6 mnd:) Jeg slipper å gå lang tur på fjellet med alle de andre fordi jeg har stor mage, og kan ligge og kose meg i sofaen med en god bok - HELT ALENE:)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 28. august 2006 #15 Skrevet 28. august 2006 Å kjenne at lillingen i magen gir meg en skikkelig suser innenfra, er så komisk at jeg mange ganger må le! Ser han for meg der han denger løs:) Herlig!! Man trenger ikke være så opptatt av at man bestandig ser tipp topp ut, Folk skjønner det når man er gravid! At jeg endelig får føle hvorfor gravide synes det er så deilig å stryke på magen! At mannen sier :ja, jeg henter vann til deg, du er jo gravid så Hehe!! Å gå og se på barnevogner og kjenne at det er den viktigste og koseligste tingen man kan kjøpe for penger. At man synes man har bestilt den fineste barnevognen av alle! Å prate gravideprat med venninner i tiiiiiiiimesvis. Å lese om den nye uka sammen med mannen hver søndagskveld. Å glede glede glede seg til nurket skal komme til verden. Å fantasere om hvordan nurket ser ut. Å våkne og kjenne at lillemann han er våken han også Å kjenne hvor takknemlig man er for at det er et lite menneskebarn i magen min. Å vurdere fram og tilbake hva bebyen skal hete. Å glede seg til å feire jul med baby i huset. Å være gravid er deilig! Takk for at du startet denne tråden, det var godt å tenke på hvor heldig jeg er!
sajam Skrevet 28. august 2006 #16 Skrevet 28. august 2006 Det mest positive med og være gravid må være det at du faktisk bærer på et lite menneske, at du har skapt et lite liv ) Bare den tanken på hvor mye glede du vil få resten av ditt liv får i hvertfall meg til og smile. Tanken på de små nusselige skapningene du kan kose deg gal med ) Det er faktisk masse flotte ting ved og være gravid, noe som fort går i glemmeboken mot slutten. Vi er heldige vi jenter, eller hva??? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå