Gå til innhold

September: Nå er det snart ett års dag folkens!

Anbefalte innlegg

Noen planer om stor feiring? Tenkte å ha et lite familieselskap søndagen hun fyller året! Lurer på om jeg skal kjøpe en fin kjole til henne! Og bake litt kaker... Men Sunniva har enda ikke fått smake så mye kaker så jeg vet ikke hva hun vil like. ..

Hvem er først ut her? Fikk med meg at Lille Snupp og Bløtkaka sin jente har 2 sep, noen tidligere?

Kjøper dere gave til gullet? De forstår jo ingenting av det uansett men gøy for oss voksne iallefall å gjøre litt stas på snuppa! Har ikke bestemt meg enda hva jeg skal kjøpe. Noen ideer?

Fortsetter under...

Vi stikker til Roma på bursdagen hans, uten baby! Så det blir litt forsinket bursdagsfeiring her i gården. Tror ikke han blir så veldig fornærmet.

Regner med det blir shopping av babyting der nede, så da er det greit å ha en bursdag til annledning.

På "festen" blir det nok bare oss og bestemor(som er barnevakt mens vi er i Roma). Har ikkenoe familie i nærheten som kan inviteres. Skal lage bløtkake og så skal han få spise et stort stykke heeeeelt alene. Og så må han nok bades ;)

Er selv lego-fantast, så det blir nok duplo i gave tipper jeg. 1 år! Huff, hvor fort tiden har fått!!!!

Kos dere på bursdagene da!

Hei!!

Ja, her feires det 1 årsdag den 4 september :))

Skal ha familieselskap, og skal lage bløtkake, sjokoladekake og muffins :)

Har kjøpt inn lys og ballonger ;) har kjøpt kåpe, støvletter og en sånn aktivitetsleke (putte baller på oppå, så swoosjer den gjennom nede)

Koos dere alle sammen på bursdagene :D 1 uke igjen her.. :)

har for øvirg laget video av hennes første år..

http://s92.photobucket.com/albums/l37/Twiig/?action=view&current=lillemor1a.flv

Bare å titte om dere vil =))

Heisann..

Her feirer det 1 års dag på søndag den 3. Har i det siste tenkt på hva som skjedde på denne dagen for snart et år siden.. huff så tiden flyger..

Skal ha familebesøk og skal lage bløtekake og bolller. Har kjøpte lys og ballonger. På tirsdag skal vi ha barnebesøk, eller de i nabolaget med unger på Marius sin alder kommer på besøk for å spise opp restene.. he he

Huff. vet ikke om eg skal kjøpe noe fin klær til han. Han bruker jo det så lite og han vokser så fort.. Har kjøpt en ny bukse til han og en skjorte, tror eg får bruke det.

Twig: siden virket ikke.. :o(

Håper alle får en fin bursdags feiring!!!!

Her skal det feires ja! Skal ha familieselskap på lørdag (som er bursdagen hennes), hvor det skal serveres bløtkake og sjokoladekake. Sofie skal pyntes i en nydelig festdrakt, inspirert av nordlandsbunaden, som hun har arvet etter sin storesøster.

Vi har allerede kjøpt gave til henne. Kjøpte masse klær og sko og støvler til barnehagestart og en kjempefin gåbil som hun går med dagen lang. Storesøstra har kjøpt ei tøydukke til henne som hun skal få pakke opp på bursdagen sin. :o)

Tenk at vi har ett åringer snart!! Helt utrolig!!!!!!!!!! :o)

P.S Lagt inn de siste bildene før hun blir 1. år på hjemmesiden. Ligger under Sofie, 10-12 mnd. Bare å ta en titt!

www.johanneogsofie.piczo.com

Annonse

Sander blir 1 år på søndag (3. sept)

Da blir det feiring med familie og venner! :-) Blir ganske mange, men lille klumpen eeelsker masse folk og oppmerksomhet!

Blir artig! Har kjøpt 2 sett regntøy til han + at han skal få ny lue og noe annet til han begynner i bhg. Kjøper noe han har bruk for siden vi ikke har sååå god råd akkurat nå. Vet han kommer til å få masse GØY hos andre! :-)

Lykke til med feiringen alle sammen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...