Gå til innhold

Byttet nick

Circe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det skjønner jeg godt!!! Jeg er urolig for onsdag allerede, så skjønner det kribler i deg. Men du skal se det blir så bra i morgen.)

Formen er opp og ned egentlig. helt jæ...kvalm her for 10 min siden, trodde jeg skulle spy, litt bedre nå.. Ellers så har det vært mensmurringer med jevne mellomrom tidligere i dag. Kvalmen kommer i skikkelige bølger i dag. Så at det er noe som skjer med denne kroppen her, er jeg ikke i tvil om. Eller så brygger jeg på en helvetes omgangssyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer i bølger den.. Noen ganger kan den vare i flere timer. Andre ganger kan den være over på 5 min. Antar du bare venter til onsdag i stedet for å oppsøke noen i dag? Kanskje like greit. Når kommer gubben hjem a???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fant like godt ut at jeg kunne vente. Skal i alle fall si til gyn hvordan formen har vært de siste dagene. Kvalmen har det jo bare blitt mer av. Og det MÅ jo bety at det i alle fall skjer noe der. Håper bare at det ikke er noe galt med foster (var jo det han indikerte til også).

Snakket med mamma i går og vi ble enige om at dersom jeg får beskjed om ikke liv, forlanger vi hcg og ny ul, sier han at noe er galt, riger jeg jordmor, eller bestiller privat ul, bare for å forsikre meg selv om at JEG har gjort mitt.

Hadde nettopp mannen på tlf, og han sa han skulle prøve å melde seg syk fra i morgen, om ikke så HÅPET han at han kom onsdag kveld.. men kjenner jeg den møkka bedriften rett, så blir det vel ikke noe av, (dersom det ikke skjer noe neg på ul da..for da bare reiser han.)

hatt en fin dag du da? her bøtter det ned, så litt trist utenfor vinduet gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en helt ok dag hittil. Krangla med typen da. Bare jeg som er udm.. Angrer som en hund. Og nå er han på jobb. vil bare han skal være her... Savner han sinnsykt.

Syns du skal gjøre som din mor har anbefalt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...