#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 Hei...bare lurer paa om det er normalt og ha litt blod etter sex?fikk litt blod paa papriet i gar etter vi hadde sexz..var kun bitte litt?farlig? / Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 Dette er veldig, veldig,veldig vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. august 2006 tusen takk..ble litt redd i gar..skal pa ultayld nar jeg kommer jeg og til legen og slikt..far vel se den lille skjonne da.kos dere masse..skal veg og bade na..varmt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 ja jeg har og hørt/lest at det er helt vanlig. Kjeden blir vist veldig følsom når man er gravid og vil derfor blø lett ved fx sex:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå