litjpia77 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Hei! Jeg er på rugedag 8 og fra i går har jeg hatt små stikninger midt i underlivet, ca ved livmoren (ikke på siden som feks ved eggløsning). De kommer fort og det er litt vondt, men går fort over. Har hatt det et par ganger i går og flere ganger i dag. Noen som har hatt lignende? Blir litt nervøs av dette........
Sitronelle Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hei du, Jeg er på rugedag 12 og jeg opplever akkurat det samme. Startet rundt rugedag 6 eller noe. Og jeg har testet positivt...
litjpia77 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Å, herregud, er det sant?!! Nå ble jeg skikkelig skjelven.... Det var gode nyheter for meg, men skal prøve å holde meg rolig frem til helga når testingen skal skje. Gratulerer med positiv test!! Det må være en fantastisk følelse! Lykke til videre! Klem
Sitronelle Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Krysser mange fingre for deg!!! Tvi tvi!
annjean1 Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Jeg hadde akkurat samme symtomer og testet positiv i dag. Rugedag 12. Lykke til - den sitter skal du se
Gøril og Jesper :) Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 jeg har hatt noen stikninger jeg også. Føles liksom som sting, om du skjønne hva jeg mener. Har ikke merket så mye av det nå i det siste, men hos meg stakk det bare ved høyre side.. Hvordan går det elles litjpia? Jeg er så sikker på at dere lykkes jeg!!! Nå må jeg tisse.. IGJEN.. Vi prates snart KLEM :)
litjpia77 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2006 Du og denne tissingen!! ;-) Du må jo bare være gravid slik du holder på!!! Blir så spennende i morgen, altså! Det er bra med meg. Var på jobb i dag og det gikk bra. Gikk og kjente på disse stikningene og ble selvsagt ukonsentrert av det, men klarte å holde fokuset på jobben allikevel. Bare 5 dager til jeg skal teste! Iiiiiik, blir nervøs allerede! Lykke til i morgen, hvis man kan si det slik! Klem
Gjest Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 Ei venninne av meg er på rugedag 4 bare, men har så vidt merket slike stikninger. Hun fikk høre fra klinikken at det er livmorveggen som river og sliter for å forsøke få egget til å feste seg. Og det er jo positivt tegn ) Beklager at jeg blander meg i diskusjonen her, men leser mye her inne for å forstå hva venninna mi går gjennom og hvordan jeg kan støtte henne best mulig ) (Kan ikke sammenligne det med mine graviditeter som har skjedd på normal måte) Lykke til alle sammen ))
Emma*den lykkelige venter Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Huff, nå kommer jeg å er negativ. Men har hatt det slik ifb med alle forsøkene, men de har alle vært negative. Lykke til. Tvi tvi for positiv test
Thiana Skrevet 28. juni 2011 #11 Skrevet 28. juni 2011 Hei! Jeg kjenner alt stikking i underlivet i dag og jeg prøvde i går? Noen som aner hva det kan være? Noen som har opplevd noe slikt??
Thiana Skrevet 28. juni 2011 #12 Skrevet 28. juni 2011 Må bare si! Så skjønt skrevet av deg:) Jeg har nå slike stikkninger etter 1 dag! Og det er skummelt!! Men flott å endelig få lese hva det mest sannsynlig er:) Og så herlig venninne du er:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå