Gå til innhold

April: Sover deres skatter hele natten?

Anbefalte innlegg

Tulla vår sover ikke alltid hele natten.

Noen netter våkner hun i 0100 -0400 tiden, og da nytter det ikke å gi henne annet enn melk (melkeallergi så hun får prosobee)

Vi var så flinke før hun fikk den fjerde barnesykdom for en god måned siden. Men så skled det ut, og vi har ikke hatt overskudd til å gjøre noe med det.

Før det så fikk hun ikke flasken sin før 0500, våknet hun før så fikk hun bare vann.

Nå må vi vel ta oss sammen, lade opp og ta en ny omgang for å få slutt på nattdrikkingen

Noen som har erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6103107-april-sover-deres-skatter-hele-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

snuppa her sover stort sett hele natten. Har gjort det en stund nå, og hun ordnet det igrunn ganske selv, etter at det ble slutt på nattmat.. Så har ikke så mange gode tips akkurat på det området.. håper noen andre kan hjelpe!! Er veldig slitsomt å ikke få sove!!

Ja,hun har sovet hele natten siden hun var 2 uker.

Sover nå fra 12-15 timer av gangen.

Huff,vet ikke helt jeg,men hadde jeg vært i samme situasjon så hadde jeg vel gått inn med smokken,uten å si noe så ut igjen. Og gjentatt til hun skjønner at nå er det natten. Viktig å ikke snakke til dem.

Har selv hatt den 4 barnesykdommen forrige uke,gosh den varte lenge og var tøff gitt...

Lykke til!:o)

Har hatt flere avvenningsperioder med skatten.

Det er så tungt å gå inn og gi henne tutten og så gå igjen. For da kan hun holde det gående i timevis.

Det er av mangel på søvn og lettvindthet at vi har latt det slkli ut innimellom.

Men vi får forsøke igjen.

Etter vi kommer hjem fra ferien vår i sept. Regner med at det blir tull i sovetiden hennes alikevel på ferie.

Ja det er tungt å ikke få sammenhengende søvn. Her er også jenta mi våken på natten. Selv nå r me sluttet å nattamme så er hun våken, inn og ut noen ganer før hun finner roen.

Det neste her er å ikke ta henne opp - at hun får vannet sitt mens hun ligger i sengen. Men det finner hun seg ikke i enda.

Tror eg hadde tenkt som deg - ta det etter ferien. For som regel så skeier en ut angående rutiner da alikevel - det blir bare til at du må gjøre samme jobben to ganger. ;)

1. ikke snakk til barnet

2. gi vann eller smokk

3. gå ut igjen fort - gå heller inn en gang ekstra enn å la barnet vite at du er der.

4. hold ut - det kan ta et par netter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...