Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Hei. Har 19 dager igjen til termin og har de siste dagene hatt et veldig trykke-behov. Altså det føles ut som om jeg må "nummer to" hele tiden. Men får ikke til noe når jeg først går på do. Dessuten begynner jeg å få disse berømte hemoridene, så jeg vil jo trykke minst mulig... Er det flere som har det sånn? Skal det være sånn? hadde liksom vært mer naturlig om dette presset var i kjeden liksom og ikke bak.... noen som vet???!!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 ingen som kan svare noe på dette??????
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 hmmm.... jeg har hatt en del sterke kynnere men natt til søndag så var de så vonde så jeg trodde hu skulle komme ut nå..men da fikk jeg en skikkelig kynner som jeg baree måtte presse på liksom ble bare slik... er 34+3 uke har hatt masse sånne sterke kynnere men har hatt det slik som deg på en måte å.... kennes ut som om eg må bommelom ganske så ofte..men alikevel ikke på en måte he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå