Gå til innhold

Hvordan kommer man i kontakt med jordmor???????


Trillet

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo ingenting! Er det legen som ordner det? Jeg skal ikke til han før i uke 12.. Det så lenge til å jeg blir bare mer og mer engstelig. Har lyst til å prate med noen som kan dette her!!! Begynner å få panikk fordi jeg har tatt to tester, emn ikke vært hos lege, og folk begynner å få vite det.. Tenk vist jeg plutselig ikke er gravid lenger nå da??

Litt paranoid her ja, men...

 

Hvordan kom dere i kontakt med jordmor, og når var dere på kontroller hos henne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, du avtaler selv med jordmor ved å ringe Helsestasjonen i kommunen der du bor. Du kan velge om du vil gå bare hos jordmor, bare hos lege, eller til jordmor og lege annenhver kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jessunavn.. Da skal jeg ringe jordmor med EN GANG!

Hvordan skal man vite sånnt da? Ingen som har fortalt meg det.. Føler meg litt dum nå ja..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så rart om du ikke visste det. Man må visst finne ut av slike ting på egen hånd virker det som... lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd å ringt og ringt til helsestasjonen, men får bare op at det er feil nummer... Finer ikke nummeret.. Svarte å! Kanskje de har stengt for dagen...?hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditetstestene er kjempesikre, og du hadde helt sikkert skjønt det hvis du hadde sluttet å være gravid. Ring helsestasjonen og snakk med jordmor, hun er sikkert ei kjekk dame. Jeg måtte også vente lenge før jeg kom til lege, og ble nesten litt overrasket over at han bare trodde på at jeg var gravid uten å ta noen test eller noe slikt. Lite fuss hos legen for å si det slik.. Men veldig kjekt å være inne i systemet. Det aller beste legen sa til meg var at jeg kunne ta meg et glass vin om dagen. Super lege! Så bare prøv å slapp av - jeg vet det er et umulig råd - men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...