Paddelora Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Da har jeg vært på uttak i dag, og er skuffet og nervøs! Hadde jo ca 8 eggposer, men resultatet ble bare 3 egg... Går nå og er nervøs for at ingen skal bli befruktet. Får vite hvordan det går i morra!
Gøril og Jesper :) Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 men det kan jo være 3 gullegg? Ikke vær skuffet Paddelora, jeg er sikker på at noen (eller alle) lar seg befrukte. jeg skal i allefall krysse alle fingre og tær for dere!!!
elly belly Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Åh, så spennende! ) 3 egg er jo 2 mer enn du trenger, så det blir nok bra! Jeg hadde 5 eggposer men kun 2 egg, og kun det ene egget tok. Og det ble jo en graviditet av det, selv om det uheldigvis endte i MA. X fingre for deg! ;o)
Fru Kolibri Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Tre egg blir et innsatt og 2 på frys. J var også på egguttak i dag. Blir spennende å ringe i morgen. Lykke til. klemmer
litjpia77 Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Skjønner godt du er skuffa! Det hadde nok jeg også vært. men som flere her sier, man trenger jo strengt tatt bare ett bra egg!! :-) Vi får krysse fingre og håpe at alle tre lar seg befrukte, så får du to på frys! Masse lykke til! Klem
Prestedattra Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Jeg hadde to egg, og bare ett egnet seg til å sette inn... Gravid ble jeg:-) Lykke til Paddelora!!
*Lenn* :-)) Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 XXXXXXXXXXXXXXX fingrene for deg Paddelora og er helt sikker på at du får gode nyheter om befruktning!!!! Har en god følelse! ) Man trenger bare G U L L E G G E T ) He he......... Klemmer fra
Smilet:) Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 Kjære rugesøster! ALLE GODE TING ER TRE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er sikker på at eit par av de vil klare seg, og at du blir rugar på onsdag! Og så kommer eg etter torsdag el. fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem fra
Snooopi Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 kjære deg, vennen min! Ikke vær trist over få egg! De er av ypperste kvalitet og du skal jo bare bruke ett! Jeg er sikker på at dere lykkes ) Klemmer fra
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 28. august 2006 #10 Skrevet 28. august 2006 Jeg forstår det godt om du er skuffa, samtidig som jeg er et levende bevis på at mange egg ikke trenger å gi godt resultat. Har jo fått ut henholdsvis 18 og 16 egg ved mine to forsøk, men er jeg gravid? NEI! Lykke til - dette kommer til å gå bra:-) Klem
Ann-ch. Skrevet 28. august 2006 #11 Skrevet 28. august 2006 Skjønner frustrasjonen din Paddelora.Men du skal se det går bra alikevel. Jeg har ikke hatt mange egg jeg heller. 4 egg en gang og 5 to ganger. Og jeg har en sønn og har vært gravid 1 gang. Så dette går bra. Krysser fingrene for at alle er befruktet til i morgen. xxxxxxxxxxx Klem fra
finetine Skrevet 28. august 2006 #12 Skrevet 28. august 2006 Jeg hadde også bare tre egg som de kunne bruke. Ett ble satt inn i januar og to ligger på frys. MEN de sa det var egg med god kvalitet. Sikkert gullegg for deg også. Lykke til imorgen!!!
Happier Skrevet 28. august 2006 #13 Skrevet 28. august 2006 Heisann. Vil bare si at det holder med ett superegg. Vi fikk også bare ut 3 egg for 2 år siden,men 2 ble befruktet. Ett gullegg ble satt tilbake og vi fikk ei nydelig jente. Krysser fingre for at de befrukter seg slik de skal!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå