Gå til innhold

UKE 34-jenter.Har alle fått IKM?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja,det har jo skjedd før med andre,så kan jo hende det skjer deg også,vettu! :-) Men om du har uregelmessige sykluser kan det jo være vanskelig å vite når ikm er.. Men du har vel kanskje tall på dagene etter EL da? Er det over 18 er sjansene gode iallfall!

Jeg kikket på kalenderen og så at mine to forrige sykluser (med kobberspiral), varte i 29 dager. Derfor trodde jeg IKM var 25.8 når forrige periode startet 27.7. Jaja...Jeg gir jo ikke akkurat opp hele håpet, selv om jeg stoler på testene..)

Annonse

Jeg trodde bare ikke at kobberspiral kunne påvirke kroppen mer enn kondomer. Håper likevel på spire. Men er selvf i første pp. Ikke mange er heldige og klaffer til første måneden. Hvordan går det ellers med deg, elli?

Tja,litt opp og ned med meg,men jeg overlever:-) gleder meg til å komme videre med utredningen,kanskje det endelig kan skje noe da! Et lite trylleslag fra legen,så vips er alt i orden! ;-)

Skal hjem til hunden min imorgen,så gleder meg masse til det! Han fyller 10 år,så skal ha pakke og kake og greier! Han bor hos foreldrene mine fordi vi bor midt i byen og jeg vil ikke ta han hit før vi har fått kjøpt hus. Savner han masse,så blir godt å se han igjen nå,gòe-gutten!

Så skal vi gifte oss snart,så gleder meg masse til det også. Godt å ha litt positive ting også,ikke bare gråte og være lei seg hele tiden!

Håper virkelig du slipper å vente lenge med å bli gravid,det er så forferdelig utmattende og tungt prykisk,er så mye annet man kunne brukt energien sin på!

Ja,da kjenner du følelsen.. Er liksom litt extra ille med første,fordi man er redd for å aldri bli mamma. Men ønsker oss også 3 barn,så når den tid kommer føles det nok like ille da også! Hus på landet høres kos ut,vi må desverre bo litt nærmere bye,siden mannen jobber rett utenfor Oslo sentrum og ønsker selvsagt ikke kjøre 2 timer til og fra jobb hver dag,trafikken i Oslo og Akerhus er horribel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...