Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at vi nettopp ga nesten samme svar...he.he

Hvordan har det gått med deg ?

TR eller venter du ennå ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei M@mi!!!

Så du er her nå? Jeg kom akkurat hjem fra jobb. Da slåss nesten jeg og sønnen min på 8 om pc'en. Selv om vi har flere, men den på stua er best.

Joda jeg venter enda jeg. Tok jo en test lørdag morgen, dagen etter IKM som var neg. Jeg mener ihvertfall at det var ikm. Kanskje har den forandra seg. El-testen blinka den 13.august, og hvis vi legger på 18 dager, som noen her inne påstår er maks lutealfase, så kommer jeg til 31.8. Dvs at jeg kan teste på 1.september om ikke TR har kommet til da. Slitsomt å vente. Men jeg tror aldri jeg har sånn flaks at jeg er gravid første PP. Det ligner ikke flaksen min.

Ellers med deg da? :-)

Skrevet

Åh spennende da med ingen tr enda...

Leste et sted her inne for noen dager siden om ei som skrev at hun var to uker over IKM og testa neg. Hun var i aller høyeste grad gravid da. Flere hang seg på den tråden og beskrev lignende tilfeller....så - jeg husker ikke hvem som startet tråden, men det er iallefall HÅP:)

At det er slitsomt å vente, DET tror jeg på ...he.he

Jeg venter med deg.

Jeg har akkurat sluttet å være sur (nesten) fordi jeg fikk mensen denne gang og har begynt å venne meg til tanken på juni-baby istedenfor mai:

Sånn er det når man bare har bestemt seg for å bli gravid et visst tidspunkt liksom...he.he

Har blitt blink på første pp to ganger for meg (en gutt på 3 år og en MA), så jeg hadde regna med at det gikk like greit nå etter MAèn.

Satser nå for fullt med full "kaninuke" fra og med neste helg :)

(Mannen min gleder seg...hi,hi)

Skrevet

Hei M@mi!!

Måtte skrålle langt ned på siden for å finne tråden din. Jeg har fortsatt ikke sett verken TR eller spotting. Glad for det men mange her inne har sagt at syklusen deres ble forandra etter bruk av spiral. Jeg synes det er rart, også fordi jeg har vært plaget av både kvalme, hodepine og blødende tannkjøtt siden en uke etter el. Merkelig.

Godt at du har slått deg til ro og begynt å telle på nytt. Det er kjedelig og en lang prosess det og'. 1,2,3,4 og så videre. Ingen sjanse før dag elleve ihvertfall...også er det ventinga etter el da...puh! Håper gubben din skyter blink denne gangen da. he he :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...