♥Cherrypie♥ Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 først vil jeg bare takke deg for at du har svart meg tidligere! du er så flink ! lurer på om du kan se noe ang formen min framover mot jul? Hvordan vil det gå på den nye skolen imårgen og med de tre fagene jeg skal ha mot jul? Ser du kjønn også,du har spådd det før men lurer på om du ser det samme:) født:12.08.84 klem fra
nattinatt Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hallo Får berre opp fin form på deg i svangerskapet,og føler at de fagene du skal ta,vil gå heilt fint eg.Det er det eg får opp og.Er det jente eg har spådd deg før og??Klem
♥Cherrypie♥ Skrevet 28. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2006 Hei! ja jente ja:) Lurte på det med formen fordi jeg har vært kvalm i såå mange uker nå dag og natt,så gikk det bort i 3 dager men nå er det tilbake for fullt, er så sliten å dårlig. Er urolig for å styke i matte, er ikke akkurat mitt fag.. klem
nattinatt Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Ja eg følte det var ett fag som du uroa deg litt meir for,og som du gjerne må jobbe litt ekstra med,men eg får opp at du klarer matten fint.Får opp at kvalmen har iallefall gitt seg i oktober,om ikkje før.Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå