Gå til innhold

i morgen er det rugedag 13, kan jeg teste da? Eller bør jeg vente?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fått noen tegn på mensen ennå, så øyner et lite håp allikevel om jeg har ingen sympt. Pratet med klinikken og fikk beskjed om at det var greit å teste i morgen. Men hva tror dere? Er det lurere å vente en dag ekstra??

Jeg har et lite "problem", som trolig kommer av crinonen, men det har liksom blitt litt voldsomt de siste par dagene. Jeg blir nemlig helt våt i trusa av og til. Tenker selv at mensen kommer, det føles akkurat likt.. Men nei, det er bare vått.. Og ikke spes slimete (som jeg tenkte crinone ville være). Så jeg må skifte truse flere ganger om dagen, og det pleier jeg jo ikke å gjøre..

Skjønner ikke helt hva dette er jeg. Noen som har opplevd dette selv? Nesten litt flau, for det ser jo ut som man tisser litt på seg.. Hehe.. Vet jo at det ikke er tilfelle, men.. Er det crinonen, eller er det noe annet som skjer i kroppen min? lekker jeg væske?? :)

Fortsetter under...

Hei gøril!

Hvis klinikken mener det er greit å teste i morgen ser jeg ingen grunn til å la være. 14 dager er vanligvis normalt, så lykke til. :-)

Rester av crinonen kan komme ut, så det er vel kanskje det du merker. Uansett, tror ikke du lekker eller at det er unormalt.

Hei hei:)

Før vi begynte denne prosessen så klarte vi de på egenhånd 1 gang:) Og akkurat slik du beskriver det hadde jeg det!! Jeg sprang på do hele tiden på jobb med veskå på slep for NÅ hadde den komt, men nei va bare som du sier litt vått:) Så det trenger absolutt ikke å være negativt:)

Lykke til med testing, tror dette går deres vei:):)

ojoj. kan dettte være et symptom? Det har jeg faktisk aldri tenkt over.. Men jeg ble veldig glad over å lese at du hadde det slik trinemor og var gravid..

Takk for lykkeønskninger :)

Hei!

Leste på et annelt innlegg at du tisser hele tiden!! Herregud, de er jo helt klart et symptom på graviditet!!!!!!!! Er så spent! Hadde det vært opp til meg hadde jeg bedt deg om å teste NÅ, men det kan jeg jo ikke! :-) Men i morgen må det vel være greit å teste hvis klinikken sier det er ok å teste da! Blir spennende dette her!

Heisann Gøril:-)

Jeg tror du godt kan teste i morgen. Jeg testet på RD 13, så det skal kunne vise positivt da:-)

Jeg hadde også en vannaktig utflod. Akkurat som tiss, som du sier. Så det kan faktisk være et symptom...

Lykke til i morgen, Gøril:-))

Annonse

Hei Gøril...

Jeg testet positiv på dag 12 så du kan nok teste i morgen... :))

Høres positivt ut med vannete utflod, det hadde/har jeg også... Er i dag 24+6 uker på vei... :))

Krysser alt jeg har for positiv test i morgen... :))

Å sender en real dose baby støv ********************************************************************************************************************************************************* Å håper det hjelper... :))

Klem fra

Å, dette er så spennende snuppa!

Krysser alt jeg har for deg, og håper så inderlig dette går rette veien. Tenker så masse på deg for tida!

Håper testen din viser------GRAVID-------

1000 klemmer fra meg

Så koselig å høre fra deg. Hvordan går det med deg da vennen??

Jeg håper at jeg får et blått kryss i morgen, og gjett om verden blir fullkommen om jeg tester positiv. Men jeg skal nok overleve om det blir negativt også.Det er liksom det man er mest vant til..

Jeg tenker masse på deg også, og håper at du har det bra, og at det snart blir en ny spire i magen din,som holder seg der!!!!

Klemmer fra en nervøs

Jeg har IKM neste mandag, men har allerede en sånn merkelig følelse av at jeg er gravid......... Tør nesten ikke si det høyt, for det er jo alt for tidlig å merke slikt. Men det er bare noe i kroppen min som kjennes så rart....

Men tenk så morro om vi begge er gravide da!!!!!

Og du, tissing på natta er det beste symptomet av alle! Jeg ble aldri kvalm, puppene mine var ikke spesielt ømme, men tisset gjorde jeg til gangs! Så ikke gi opp håpet før du har testet og tatt blodprøve!

Problemet her er at jeg var så veldig forkjøla ved IKM sist, så jeg klarer ikke helt å huske symptomene mine. Dessuten gikk jeg jo på pergo, og fikk sikkert noen ekstra symptomer derifra.

Jeg håper jeg ikke blir veldig deppa hvis jeg tester negativt, for tross alt er det jo bare første syklusen etter at jeg mistet, og vi hadde knapt nok sex denne gangen....

Jeg skal sende deg gode tanker i hele natt, iallefall den tida jeg er våken. Og i morgen tidlig, det første jeg skal gjøre er å sjekke om du har lagt inn gladmelding!

Vil bare ønske deg lykke, lykke til imorgen:)!!

Får du sove noe i natt da tro? Spent på dine vegne.

Husker jeg var super-rastløs da jeg testet i januar

Høres jo veldig positivt ut dette som de andre skriver!

Lykke til:)

jeg lurer veldig på hvordan jeg skal få sovet noe i natt. Er veldig rastløs, og sitter bare å ser på testen.. Jeg har lyst til å gå å teste ut med en gang, men det er nok heller dumt.. Får vente til i morgen. Sliter litt med magen i dag. Mulig det er fordi jeg er redd og er nervøs for testinga i morgen, men den er så treig.. ÅHHHHH: Kan det ikke bare bli morgen?

Viss det blir negativ respons på testen i morgen, da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.Skal dra på jobb like etterpå, og kommer helt sikkert til å være helt fra meg.. Blir ikke lett å holde maska da. Da kommer jeg til å trenge støtte og innspill fra dere jenter. Det er ikke mange andre som forsår dette! Jeg har ingen i nærheten som har vært gjennom dette, så jeg er ikke sikker på at mine venner forstår hvor pskisk sliten man kan bli av dette. jeg har bare vært gjennom ett forsøk,så kan tenke meg at det bli veldig mye vanskeligere etterhvert..

Huff, nå skirver jeg bare masse svada for å få tiden til å gå. Lurer på om jeg skal finne sengen snart jeg, Blir ikke mindre rastløs av å være våken og sitte på bim.

Takk for lykkeønskninger, det betyr masse :)

Annonse

Åååå, skjønner at du er nervøs!

Testa 0615 på morran jeg, da hadde jeg ikke sjans til å få sove et sekund lengre...

Skal du være så uheldig at det er negativt, så hadde ikke jeg orket å dra på jobb... Da er det lov å være lei seg, uten å måtte late som om alt er greit...

Men selvfølgelig, du kan jo dra på jobb med et smil om munnen...

Ikke sant?

God natta:-)

Testet positivt på dag 10 sist (CB digital)

Tok blodprøve på dag 14. Der sa de at hCG nivået var ganske lavt. (Vet ikke hvor lavt)

Jeg er på dag 10 i morgen, og skal teste. Men har bestemt meg for å prøve å ikke ta det tungt om det blir negativt!

Det kan jo likevell være håp om et par dager.

Hvilken test er det du har?

Ikke alle er like ømfintlige!

Hei Gørli

Ville bare øsnke deg masse lykke til i morgen med testen:) Sender masse positive energier til deg. Du ligger jo en dag foran meg i løypa og jeg er vel ekstra spent på deg siden vi begge går på samme klinikk!

Selv tør jeg jo ikke teste i det hele tatt:( Orker ikke tanken på et negativt svar. Kommer bare til å gå til mensen kommer denne gangen, og kommer den ikke så kan jeg vel alltids ta en test men da må det gå ihvert fall 21 dager. Har fått mensen seint de to tidligere forsøkene, med mens på dag 17 og 18.

Men all verdens lykkeønskninger til deg:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...