Gå til innhold

Flere som har gått over tida til IKM?

Anbefalte innlegg

Jeg mener at min IKM skulle ha kommet fredag 25.8. De siste to syklusene mine har ihvertfall vært 29 dager. Jeg testet to ganger på IKM og morgenen etter IKM. Like negativt. Og - TR har ikke vist seg enda. Jeg skjønner ikke. Pleier aldri å ha forsinka mens jeg. Brukte spiral av kobbertypen inntil for halvannen måned siden. -Er det flere som har gått dager over mensen uten at de er gravide, er på slankern. Takknemlig for svar.

Fortsetter under...

Hmm, og nå er du 3 dager over og fremdeles neg. test, eller har du ikke testet i dag?

Men du, ikke for å være kjip, men du sier du er på slankern, har du kjørt kroppen din veldig tøft i det siste? Det kan jo gjøre at du mister mensen.....

Beklager, det skulle stå -eller er på slankern. Jeg slanker meg ikke. Alldeles ikke. He he. Jeg er noen kilo mer enn jeg skulle vært ja, men er glad i god mat og godis. he he.

Jeg har ikke tezta siden morgenen etter ikm, som var lørdag.

Åh - det var godt, jeg ble litt bekymra for deg her :))

Noen trivselskilo må da være lov, det har jeg også - orker ikke å løpe rundt med dårlig samvititghet for å ha spist en sjokolade eller noe :)

Hmm, spennende da - da er du 3 dager over ikm - samme som jeg var da jeg testet, og den slo ut som bare det :) Men det finnes jo de som går flere dager over dato før kroppen har produsert nok av det stoffet som gjør at testen slår ut - husker ikke hva det heter jeg... Kanskje du har et lite mirakel i magen? Spennende !! :)))

Annonse

Selv har jeg opplevd og gå ti dager over IKM, for så og få tr. Selv legen undret seg litt da. Tok blodprøve da det var fem dager over. Svarene kom fem dager etter det, og da kom tr. Legen mente det var stress knyttet til det og være en prøver, og anbefalte pause.

Lykke til. Du kan jo være av de som produserer gravidhormon sent. Ingen tr- betyr fortsatt at det er håp...!!!

Ja det er spennende.

Nei jeg er ikke noe joggefantom du ser etter veiene eller i marka. Hi hi.. selv om jeg beundrer litt dem som orker. Litt sjokolade er nammis. Sambo er ikke sylfide han heller, selv om han er helt vanlig og ikke tykk.

Stoffet heter hcg. Jeg brukte en pakke Clearblue digital nå sist. Inte/ikke gravid sto det. Alle tre gangene. Først etterpå fikk jeg høre at Clearblues staver er mer følsomme og bedre tester. Jaja. Har fått litt testeskrekk jeg nå. Gidder ikke teste. Hvilken annen grunn er det til at man ikke får TR enn at man har slanka seg, (noe jeg aldri klarer samme hvor mye jeg bestemmer meg hver gang he he), trener eller er gravid?

Jeg skal ihvertfall ta test 1.september. Om ikke Tanta kommer. Men det gjør hun nok.

Så du har kommet til dag 6. -Ja da er det en liten uke til hardkjøret begynner da. Dag elleve eller noe sånt?

Ja, det har jeg også hørt - at cb digital er mer sensitiv. Vente en dag eller to da, og teste med en vanlig? Ikke den digitale... Skikkelig spennende ! :))

Jeg datt av litt - dag 6? Hvis du tenker på hvor mange uker jeg har, så er jeg i 7.uke nå - eller 6+2 som det også heter :) Jeg har ikke merket så mye, egentlig, en del stikkinger i magen i starten, men nå har det også gitt seg, ikke kvalm og merker egentlig ingenting - bare koser meg med magen. Vet ikke om det var det du mente med hardkjør, eller missforstod jeg deg nå?

Litt snodig at noe som ikke er mange mm langt kan klare å gjøre magen helt hard - har jeg nettopp spist kan man helt klart kjenne baby-magen, ja - og DET er snodig. Sambo ble helt satt ut, ha, hihi :)

Beklager Carnation,blanda deg sammen med elli caramelli som sa hun var kommet til dag seks etter TR. Da mente jeg selvsagt å prøve for harde livet om noen dager til altså, el...

Så du er inne her fra første trim du. Jeg husker deg ikke fra før, for dette er min første PP. Og når du er 6+2 så tok du test nylig... Vel, jeg er litt distre'. he he. Håper jeg kommer til 1trim snart ihvertfall.

Er du mye kvalm og sånn da?

ok, da skjønner jeg :)

Ja, jeg hopper litt frem og tilbake, er jo spennende å følge med hvordan det går med alle. Det ble 3pp på oss før vi var heldige - sommerferie gjorde susen, hihi :)

Ikm ca. 12.08 - testet 16.08 og holdt på å ramle av stolen, så det er jo ikke så mange ukene, nei, men alt har jo en start.

Nei, ikke kvalm eller noe, merker faktisk ingenting nå. Litt stikkinger i magen til og med forrige uke, men nå har alle symptomene forsvunnet - jeg bare nyter dagene uten kvalme.

Husker jeg feil, eller har du sagt du er fra Skedsmo en gang?

Annonse

Hei Lone34!

Dette er kanskje ikke det du har aller mest lyst til å høre, men jeg har gått 2 ganger det siste året 7 dager over IKM uten å ha vært gravid. (Iallefall har jeg ikke fått noen positive g tester)

Jeg har regelmessige sykluser på nøyaktig 4 uker, og temper i tillegg til at jeg tester når el er med el-tester.

Hva årsaken er til at jeg har gått over tiden, vet jeg ikke. Men jeg kan si deg at håpet har vært stort begge gangene dette har skjedd. Skuffelsen har vært større og tyngre å takle disse gangene, enn de andre pp der TR har kommet til avtalt tidspunkt.

Du får ha lykke til! Håper for din del at årsaken til forsinkelsen er at du faktisk er gravid :)

akkurat samme her...

ikm hadde jeg på fredag, tok test da, negativ... tok ny test på søndag, negativ...

har ikke gått over tiden siden jeg va gravid med førstemann...

Alltid hatt 27-28 dagers syklus...

men tørr ikke håpe noe,men skal teste torsdag eller fredag igjen om den ikke har kommet... skikkelig kjipt det her...

Puppene blir bare vondere og vondere for hver dag...

hm

Du får ha lykke til så håper jeg vi begge er heldige,,...

Skal følge med deg fremover

Hei Lone34

Da er vi flere som går over IKM... hadde ikm i går, og testa negativt, men ikke med morgenurin da. Glemte det på morran. Har ikke noe mensmurringer heller, men det er vel bare å vente å se litt.

Krysser fingrene for oss, jeg!

Hei! jeg er også sent ute.Sist mens var i midten av juli,Trodde jeg var 5 uker for sent ute helt til jeg sjekket kalenderen idag.

Men jeg hadde en minimal blødning for 4 uker siden,dvs.en ss m blod som varte en dag,så jeg vet ikke om jeg skal telle med den. Min vanlige menstruasjon er voldsom på alle måter;o)

Tusen takk for alle svar. Så koselig å høre og se at det er så mange som vil dele sine erfaringer og kloke ord!! :-) Setter stor pris på det.

Jeg får bare gå og vente da. Grunnen til at jeg mistenker graviditet er at jeg har opplevd kvalme og hodepine fra ei uke etter el og til nå. I dag har det ikke vært så ille. Rart at kobberspiralen skal ha innvirkning på mensen synes jeg. Men men.. Lykke til, til alle der også. Vi får holde hverandre oppdatert. Spennende tider!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...