Fikk nr to i desember Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Tidligere var det skrevet om butikken på Oti med mammaklær- jeg kan bare fortelle at nå har de fått inn mye nytt, og det er mye stilig! Jeg har allerede gått amok! Prisene er det heller ikke noe å si på. Så nå kan det være verdt å ta turen for dere som vurderer det.
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Jeg var innom på lørdag og gikk litt amok jeg å....... Anbefales:)
Gjest Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Jeg har vært 2 turer til Orkanger, og er enig i at de har fine klær, men jeg har da forelska meg i det skjørtet på nettsidene med lilla mønster, men det har de ikke tatt inn, og skal ikke ta inn heller. Da ble utvalget plutselig litt begrenset der og for mitt vedkommende. Får ikke lov til å gå i dongeri på jobb, og det er begrenset hvor mange svarte bukser jeg gidder å kjøpe. Klinte til med ei dongeribukse, likevel!;-) Prisene er som du sier kjempekurante! Og servicen der ute topp!
selfangerkjerringa Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 ÅÅÅÅhhh... har så lyst til å dra dit!!! Men mangler noen å dra med... hovedsakelig noen med bil... *kremt*.... tenker jeg skal drive litt hard lobbyvirksomhet for en shoppingtur til Orkanger på neste Trondheimstreff jeg hihi...
bobby - nr 2 i juli Skrevet 28. august 2006 #5 Skrevet 28. august 2006 Har også lyst dit. Men synest det er litt langt å reise fra Trondheim til Orkanger eller Stjørdal kun pga en klesbutikk... Fælt med bompenger er det også. Kunne de ikke tatt inn dette merket i noen av butikkene i Trondheim også! Forresten noen som vet om det er noen butikker i Oslo som selger mamalicious-klær? Skal en tur dit snart.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #6 Skrevet 28. august 2006 Dere kan jo ta bussen til Orkanger! Kanskje ikke dumt å legge Trondheimstreffet hit!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå