Gå til innhold

Noen som har sett URO??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det var to tilfeldige mennesker som ble stukket ned av 2 ungdommer som var neddopet.... Ikke så hyggelig når det skjer så nærme der en bor, følte meg ikke støtt, men måtte forklare at det ikke hadde noe med disse gjengene å gjøre!!

;;)))))¨

Skjønner det var ekkelt, har ikke hørt noe om den episoden og jeg får vite alt slik i jobben min så den har gått meg forbi. Uansett er det så sjelden vi "vanlige" mennesker som ikke legger oss bort i bråk blir rammet av slikt at jeg prøver ikke tenke på det.. Da hadde jeg blitt gal tror jeg. Bra filmen var fin, tenkt å se den jeg også.

Tror jeg ikke jeg får si her, ler. Verden er ikke stor. Men jeg får vite det meste av det som skjer i jobben. Er vel kommet i ammetåka allerede siden jeg ikke har hørt om dette. ;) De kunne ikke ha vært hardt skadet? Skjønner ikke at jeg ikke har hørt om det. Jaja. Ekkelt å bli rammet slik uprovosert.

Skjønner!! Vet ikke hvor hardt skadet de ble... Men det sto både i vg, og flere andre aviser i helgen...Sønnen min var der å så det hele, kanskje derfor jeg har tatt det litt ekstra innover meg?!! Den ene ungdommen hadde visst t.o.m gått løs å forsøkt å banke en politi!! Hvor dom og dopet går det an å bli?? ..... Ja, har hørt ammetåka kan slå til litt for tidlig.... hihihi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...