Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg noe?

Jeg er nå ruger, fikk satt inn 2 flotte egg på Lørdag 26/8-06.

Dette er vårt første ICSI forsøk.

Skjønner ikke helt når man begynner å telle antall rugedager jeg.

Teller man fra egget blir befruktet eller når man setter inn?

Jeg har fått revisisjon for å ta blodprøve (Graviditetstest) 7/9-06.

Syntes bare dette hørtes så fort ut.....(ikke at jeg klager assa...he, he ;.) det er kanskje riktig...

Så lurer jeg på en ting til....

Er det andre som merker noe ubehag o.l?

Jeg er utrolig spent og oppblåst i magen, men har hørt at det er bivirkninger av Crinonen også. Men så har jeg siden i går hatt veldig med "murringer" bak på sidene av ryggen. Der jeg pleier å få vondt når jeg skal ha mens. Samme type ubehag der nå også som når jeg skal ha mensen.

Trodde kanskje det var litt tidlig i rugeprioden min til å kunne kjenn noe sånt i det hele tatt jeg.... selv om det pos. eller neg.tegn... noe andre som har det sånn?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Snupzi!

Tror det er litt forskjellige rutiner når det gjelder beregninger av rugedager. Men på Riksen regner de dagen etter som rg-dag 1. Og der er det vanlig å ta blodprøve på dag 12.Når de regner termin,regner de fra uttaksdagen,altså den dagen egget blir befruktet.Så det er vel egentlig derfor man skal ta blodprøva på dag 12.( egentlig 14 etter befrukningsdagen.) Dette hvet jeg av erfaring da jeg har en sønn etter IVF i 2004.

Når det gjelder crinonen,så har den endel bivirkninger. Noen merker ingenting og andre mye. Uansett er det jo altfor tidlig å få mens.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...