Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 For oss står det mellom noen få navn nå, favoritten er et navn som en gammel venn av mannen min har. Jeg har ikke noe spesielt forhold til han, det er ikke en person jeg ville ha oppkalt for å si det slik, men vi liker begge godt klangen i navnet - og det var min favoritt før jeg møtte kjæresten min. Kan vi da bruke dette navnet? Det er et gammelt norsk navn, passe vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraka Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 Ja, det synes jeg dere kan gjøre. En av jentene våre heter det samme som ei tidligere venninne av meg. Er et vanlig norsk navn, så blir mere tilfeldig at de da heter det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 Ja, det synes jeg dere kan gjøre. Er det favorittnavnet så bruk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 Ja, jeg ville brukt det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 28. august 2006 #5 Del Skrevet 28. august 2006 Jupp, det synes jeg dere kan. Selv har jeg så lyst til å kalle en evt liten gutt for Mikkel, men mannen min er litt betenkt ift det siden han har to kamerater som lyder navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Naemi Skrevet 29. august 2006 #6 Del Skrevet 29. august 2006 Ei god venninne kalte datteren sin for det samme som meg - uten at noen synes det er rart. Bare koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå