Line-79 Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Hei er på jakt etter vogn til vå første baby. Holder en liten knapp på Simo sin 620 modell(kombivogn) men synes den er ganske dyr??? Hva koster andre vogner? Noen som har nettopp kjøpt denne Simo vognen og har en mening om denne?? Takk for alle tips og forslag
emmi - 15.03.08 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Heisann. Jeg har ikke svar på ditt spørsmål, men syns også denne vogna ser fin ut. Hvilken pris har du funnet på den? Jeg har bare sett på en nettside uten pris så langt.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 har ikek kjøpt akkurat den, men en simo duo. 06mod. betalte 5000 på salg. koster egentlig 6000.
baby3-2013 :) Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Jeg har nettopp kjøpt Basson roma duo 2006 mod., den kostet 4990. Synes den er kjempefin, håper den er god å bruke også....tror det.
Line-79 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 De fleste prisene ligger på 5990.- og opp til 6790.- Mest priser på ca 6000.- ganske dyrt syns jeg.. i tillegg skal man ha litt utstyr som handlenett, stelleveske osv... koster sjorta...
Line-79 Skrevet 28. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2006 Du som har kjøpt Duo versjonen... hva er forsjellen på Duo og Kombi?
Venter nr.3♡ Skrevet 28. august 2006 #7 Skrevet 28. august 2006 Jeg har kjøpt en Troller kombi med soft bag - inne på i Oslo. Den kostet 1990,- kr. Ser og føles ganske ok ut...... Den er svart med noe rødt på =)))))
Larviksjenta. nr4? Skrevet 28. august 2006 #8 Skrevet 28. august 2006 du som lurte på forskjellen på en simo duo og kombi.. i kombien ligger bagen oppi sportsvogn delen slik at den kan løftes ut og inn av vogna. bagen er en del smalere enn på en duo. så hvis man skal ha vinter baby og brukevoksi pose lønner nok en duo seg mere.. en duo vogn er en vogn som først er en bag vogn (denne kan også tas av å på vogna da den har bære håndtak) og så når barnet er ferdig med baggen så setter man på sportsvogndelen som følger med når man kjøper vogna.. hadde en simo kombi til førstemann og var kjmepe fornøyd med den utenom at jeg ikek fikk brukt baggen så lenge som jeg ønsket pga plassen.. så da var det naturlig for meg å velge en simo duo denne gangen. duo vognen er også 4kg lettere enn kombien. håper dette var svar på det du ønsket vite..
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #9 Skrevet 28. august 2006 Hei! Jeg har faktisk kjøpt vogn på salg i dag. En Emmaljunga duo-vogn til 4890,- som var nedsatt fra 7000,-. Den var nedsatt fordi fargen er på vei ut... Vel, sånt kan jeg leve med. Den er nydelig! Hadde egentlig bestemt oss for en brukt vogn, men forskjellen på ny/brukt ble ikke så stor når denne var så nedsatt. Jeg holder en knapp på Simo eller Emmaljunga for de har store bager (combi-vognene har mindre bag og blir fortere for kort til babyen er min erfaring). Om du synes nye vogner er for dyre kan du gå på finn.no og kikke på brukte vogner, ligger masse bilder ute. Men vær obs hvis du bestiller fra andre deler av landet og ikek får sett den selv, for en del av vognene har nok litt rust og slitte bremser. Lykke til i vogn-jungelen og ikke minst med babyen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå