Gå til innhold

Jeg har aprilbaby og får en aprilbaby=)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Legen kalte meg for sesong arbeider hehe=) har en snill og humoristisk lege da=)

Er ny her,men er ikke lengere enn snart 17mnd.siden jeg var her ;)

Vil gjerne være litt anonym,siden det er mange jeg kjenner personlig her inne,og er ingen som vet at jeg er gravid enda..og blir nok å vente i det lengste pga. div. komplikasjoner sist.

Men litt morro å være tilbake igjen,og har foreløbig termin 2-3april,og den jeg har fra før kom også i den tiden ;)Skal på UL om ikke lenge for å finne ut termin,men kan godt hende den blir sat til ut i mai eller mars for den sin del...

 

Vil bare stikke innom å si hei,og lykke til med alle som er gravid,håper alle får en fin graviditet,så lang det kan gjøres:)

 

*trykker på anonym knappen* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei...

Gratulerer så mye da...

Jeg får også aprilbaby..min første.. er så spent og gla og redd.. Særli etter at folk har begynt å få vite det allerede.. er i uke 9 nå da...

 

Så heldi du er som skal til UL allerede.. Jeg skal ikke til min første legetime før om tre uker en gang...

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme får jeg! Vi har en aprilgutt på litt over 2 år, og jammen meg så har jeg fått termin nå i midten av april. Får håpe de får hver sin gebursdag da i allefall :-) April er jo en fin måned å få barn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 2 / 3 april :)

Har vært på tidlig ultralyd fordi jeg mistet i 20 uke for 3 år siden og legen ville derfor følge oss ekstra opp denne gangen.

Da kunne vi se et bitte bitte lite hjerte som dunket :)

 

Det var deilig det!

 

..smiiil...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Morsomt, kanskje dere er ekstra hypp om sommeren? ;0)

Krysser fingrene for at det går kjempebra med deg denne gangen.

 

Jeg har visst også en liten aprilbaby i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...