Gå til innhold

Noen som har erfaring med for liten blodgjennomstrømning i morkaka? (samme som på ufrivillig...)

Leontine

Anbefalte innlegg

Har nå nettopp fått vite at årsaken til at jeg mistet mest sannsynlig var dårlig gjennomstrømning av blod til morkaka og embryoet. Lurer nå på om det er noen som har erfart det samme, og hvilken oppfølging dere har fått. Vil det hjelpe med blodfortynnende?

Fortsetter under...

Hei... Jeg tok noen blodprøver som viste at jeg er i grenseområde for at blodet er så tykt at blodgjennomstrømming i morkaka kan hemmes. Jeg har derfor brukt blodfortynnende fragmin- sprøyter og albyl- tbl. i to svangerskap. Det har dessverre gått galt likevel, men det kan jo være andre årsaker!

Det skader i hvert fall ikke, og er det det som er årsaken til at du mistet, så bør du absolutt prøve ja!!! Håper det lykkes for deg neste gan... :-))

Vil anbefale deg å selv ringe til sykehuset og spørre etter resultatene. Jeg fikk hverken oppgitt at de kom til å ta prøver, eller fikk noen beskjed etter resultatet va kommet. Og papirene viser at det tok fire dager fra utskrapnngen til prøveresultatet forelå.

Jeg følte en enorm lettelse etter å ha fått resultatene. Nå vet jeg hvorfor jeg mistet, og da har jeg en mulighet til å gjøre noe med det. Håper bare jeg får god nok oppfølging av legene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...