Gå til innhold

Ja, så e d IKM dagen idag,spent å se.flere som venter tante rød idag???

Anbefalte innlegg

Håper ikke hun kommer,for min del kan hun dra på cruise i karibien i 9mnd.hehe.

ikke hatt noen symptomer ennå,vært litt småkvalm de 2siste dagene,men ikke så enormt,litt svimmel og mye på do,men ikke mer enn d.og akkurat no sitter eg m skikkelige mensmurringer.hehe. Håper ikke hun kommer.

Ønsker dere alle lykke til og håper spiren snart sitter hos dere alle.

mangen klemmer fra meg :-)

Fortsetter under...

Venter TR i de nermeste dagene nå, men hun har ikke kommet enda...

Testet negativt, men håper hun ikke kommer. Helt enig i at hun kan dra på cruise i 9 mnd. ja :-)

Lykke til du også! Koselig om vi kunne hatt litt kontakt her for å se om vi ble gravide "sammen"?

Jeg har også ikm i dag... pleier å komme på dagen, men har ingen tegn på at hun kommer enda. Har vært små kvalm lenge.... men tror det et noe som går.... men men. lov å håpe......

Heizann Aela :-)

Tenker at du e spent da.Får håpe hun ikke kommer ja.Selv om du tester negativt no,så kan den godt slå ut positivt om noen dager ;-)

Du e litt tidlig ute.hehe. men kem klarer å dy seg??ikke eg ihvertfall..må teste hele tiden.hehe. men denne gangen har eg vært flink,ikke testet en eneste gang.

Ja hadde vært koselig å hatt kontakt.

Kanskje vi begge får klaff denne mnd?hehe.

Kor lenge har dere prøvd da?

klem

Stine mor: Ingen tegn ennå?d e jo kjempe bra,håper d holder seg sånn. får håpe kvalmen e ett tegn på at din test vil bli positiv da.

håpe spiren sitter. eg pleier alltid å føle at mensen e på vei,men føler ikke d no.hmm.vi får vente i spenning å se.

klem

Jeg er veldig spent :-) hehe.. Jeg måtte bare teste, men med CB så kan du teste noen dager før, så trodde jeg gjorde det riktig. Er det feil? Hadde vært gøy om vi fikk klaff denne mnd. ja :-) Vi har ikke prøvd så lenge, men nå er jeg helt gira... Trodde jeg skulle greie å ta det med ro, men det er vanskelig..

Klem

Annonse

Nei fortsatt ingen tegn. Nesten litt nervøs,hehe. stikker på jobb nå. i morgen bærer det rett på apoteket vist ikke TR dukker opp. Det håper vi at hun ikke gjør. Ha en fin dag da alle sammen:)

Ja d e lett for å teste..man er jo spent.

ja du kan teste 3dager før m CB.men testen slår ikke alltid tidlig ut.spørs kor mye HCG d e i urinen. så den kan godt bli positiv fordet.tok du test idag? vent 2dager ihvertfall m å teste igjen da.

ja lett for å bli gira.. spes når man går rundt å ser så mangen mager og små babyer.blir jo helt verpesyk..hehe.men blir nok vår tur om ikke så lenge.håpe denne mnd klaffer for oss begge.

Jeg tok tok testen i går, men skal prøve å vente til fredagen for hvis jeg ikke har fått mensen da, da er det noe. Har ikke lagt merke til så mange gravide og unger som jeg gjør nå... Og venninna mi er 4 mnd. på vei nå, så følger med på hennes mage :-) Synes det er så spennende...

Klem

ja vent t fredagen d e sikkert lurt.og visst ikke mensen e kommet,så e d sikkert noe på gang ja. e gøyt å følge m på andre man kjenner som e gravid.se magen vokse,og se UL bilder osv. men e lei av å prøve og prøve...føler eg har prøvd i en evighet.neste mnd har vi prøvd i 1.1/2år ..vært gravid 2ganger på den tiden men begge endte m SA:-( så syns d e på tide at d klaffer snart..hehe.

men den som venter på noe godt venter ikke forjeves ;-)

Har funnet navn og vi.hehe

har vært på BIM før,men er en god stund siden.har prøvd å vært litt vekke..men så klarte eg ikke dy meg mer.lett for.hehe.

Skal gjøre det :-) Skjønner at du er lei ja... Leit det med SAene. Har SA en gang før, men da visste jeg ikke at jeg var gravid. Så var veldig rart og trist, men prøver å tenke positivt. Vi har også funnet på et jente navn. Det er derfor jeg kaller med Aela, falt pladask for det navnet. Hva har dere funnet da? Nå drar jeg hjem fra jobb, men snakkes sikkert snart. Sitter her litt når jeg kommer på jobben i morgen :-)

Lykke til :-)

ja man må tenke positivt,selv om d t tider kan være vanskelig,så hjelper d.

Aela var kjempe nydelig :-D

vi har funnet :

Jente : Alice Juliane

Gutt : Aaron

men eg skal ut no..kommer på imorgen.vi snakkes da.ha en fin dag.

klemmer

Annonse

iwantababy når skal du teste da? Tanten er fortsatt ikke kommet her enda... håper den holder seg borte denne gangen... i morgen må jeg bare på apoteket å kjøpe test om ikke tanten kommer i natt da. Er så spent. Håper spiren din sitter denne gangen...må få høre fra deg når du har testet:)

heizann.kjøpte en 3pkn m CB digital grav.tester igår tok en igår kveld,men den var negativ..man bør jo helst ta m morgenurinen da. men tenkte uansett å vente noen dager før eg tester på nytt..har ikke fått TR ennå,så e jo håp :-) har du vært på apoteket og kjøpt tester no??venter i spenning.hehelykke t ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...