Flyme Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 Mener å ha lest et innlegg om hvor man kunne bestille disse, men det har jeg jo selvfølgelig glemt. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 www.nine.no der har de BIM-shoppen sine og større utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 De har mange fine på bim-shop`en her - link øverst til høyre Mange farger og fasonger og med ulike trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 Hihi - svarer vi i munnen på hverandre her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 28. august 2006 #5 Del Skrevet 28. august 2006 ja jeg syns du er veldig kjapp her ja Carnation, hihihi Fordelen med Nine.no er at utvalget er myyye større enn i BIM-shoppen, du kan velge i mye mere tøy og farger og mønstrene bestemmer du selv hvor du vil ha, og hvor mange mønster. jeg skal bestille meg noe derfra snart, gleder meg så masse til å få mage... Kommer til å være pannekakeflat en mnd til hvertfall, om ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #6 Del Skrevet 28. august 2006 Noen som vet om noen andre nett steder da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 28. august 2006 #7 Del Skrevet 28. august 2006 Hihi, ja like kjappe, faktisk Hmmm - syntes det var dårlig utvalg i farger på nine.no, jeg, t-skjorten kom bare opp med enten hvit eller rød - de andre produktene hadde flere farger, men... Jeg er bare i uke 7, så mye mage er det ikke - men merker at magen begynner å bli hard og har jeg nettopp spis så syntes det, ja.... Bruker litt store klær på jobben, ellers blir jeg avslørt etter lunsjen, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 28. august 2006 #8 Del Skrevet 28. august 2006 Toppene var veldig bra utvalg i farger i det minste, men genserene og t-skjortene var heller labert ja. Det er jo Nine.no som leverer til BIM-shoppen, så man får i det minste velge litt mere. Blir morsomt med gravid-klærne ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå