Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 Synes dere at Jonas og Iselin passer sammen? Hva syns dere forresten om navnet Iselin? Begrunn svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelutte Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 Passer godt sammen de, synes jeg. Før syntes jeg Iselin var litt sånn jålete og sukkersøtt, men nå er jeg "tante" til ei jente som heter det, og har forandra mening. Nå har jeg jo noen å forbinde navnet med. Tror ikke det er så mange som heter det. Jonas liker jeg kjempegodt, men det er det altfor mange som heter for tida. Så mange at vi ikke ville bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 ja, det passer sammen. Iselin er søtt, men ikke for sukkersøtt. Er jo mer vanlig nå enn før, men fortsatt ikke for poppis. Selv fortrekker jeg navn med sterkere vokaler i, de blir litt spisse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #4 Del Skrevet 28. august 2006 Synes også det blir mye "i" , spisst navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #5 Del Skrevet 29. august 2006 Sorry, liker ikke Iselin! Syns det er ganske veikt og fjasete. Dessuten jobba jeg i barnehage en gang i min spede undom, og der var det ei lita jente som het Iselin. Det tok de andre ungene null tid å forandre Iselin til "Fiselin". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. august 2006 #6 Del Skrevet 29. august 2006 Hvordan sier dere det? Noen sier ISSE LIN andre sier ISE LIIIIIIIIIIN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. august 2006 #7 Del Skrevet 30. august 2006 Uttales Iselinnnnn, med sterkest trykk på I nr en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaKristin1980 Skrevet 30. august 2006 #8 Del Skrevet 30. august 2006 Forskjellige måter å uttale Iselin på da... Har ei venninne med det navnet og hu har trykket på den siste I`en, asså Iseliiiin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå