Gå til innhold

Her er min liste!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg pakket litt i denne såkalte sykehusbaggen...:) En merkelig følelse egentlig...at det er så nærme liksom. Har ikke helt gått opp for meg tror jeg..

Men, det jeg har pakket er:

Amme bh

Amme innlegg

sokker

truser

3 jogge/kose bukser

1 bukse som går til knærne, tenkte knaskje det ble varmt med bukse på hele tiden..

Hele 7 singletter/ t-skjorter(det må vel holde?)

1 genser

2 hentesett til baby, forskjellig str, vet jo ikke hvor stor han/hun blir...:)

Helseteppe

Fleece dress uten føtter(en slags pose)

Hårføner

Og så skal jeg jo pakke ned toalettsaker og sånt, men det får jeg ta når tiden kommer.:)

Så, hva mangler jeg????:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje et aldri så lite fotoapparat hadde gjort seg? ;-) Ellers ser det ut som om du er godt dekket for oppholdet.

Lykke til!

Skrevet

JA! Fotoapparatet må jeg hive nedi! Kjøpte jo nye batterier og alt igår!:) Takk for påminnelsen!:)

Skrevet

ullsokker som er gode å tusle rundt i, eller tøfler el noe..

Lesestoff/håndarbeid

fødegodis, hehe. Kanskje greit å ha en sjokolade el noe rask energi i bagen. Ananas i biter på boks feks? samme med brus el annet drikke? Noe spesielt du/mannen din bare mååååååå ha? Favoritt-tyggis... (kan jo vedde på at kiosk er stengt når man trenger den..)

mobil/lader/telefonpenger

mp3 (kjekt å kunne være litt "alene" hvis man havner på fleremannsrom, eller hvis lydisolering på avdeling ikke er god nok, hehe..)

bamsen til babyen, hvis du har kjøpt den..

Skrevet

Jeg tror jeg ville pakket med en rull med mykt toalettpapir. Det som er på sykehuset føles som sannpapir... Ikke serlig behagelig særlig vist du må sy noen sting!!

Skrevet

Glemte å skrive at jeg har pakket ned slipperser også!:)

Mykt toalettpapir, ja. Noterer...:)

Skrevet

Morgenkåpe kan være veldig greit å ha!

Jeg var noen dager innom sykehuset, og vi hadde ikke toalett/ dusj inne på rommet der jeg var. Så dermed måtte vi ut i gangen når vi skulle stelle oss/ gå på do. Og der kunne vi jo egentlig møte på både besøkende og fedre og det som er - da så veldig behagelig ut for de som hadde tatt med seg morgenkåpe. De hoppet jo bare inn i denne og tok med seg dusjesakene inn på badene... Vi andre måtte enten gå halvnaken, eller kle på oss alt..

Så det er mitt lille tips :)

Skrevet

Da må jeg få kjøpt meg en morgenkåpe!:) Sikkert greit å ha uansett hvor dusjen er også.

Skrevet

Lypsyl og håndkrem er kjekt å ha! Syntes det var så tørr luft på barsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...