Gå til innhold

ENDELI!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan æ si at det e 100 daga igjenn!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det 111... Tenk, i morgen kan du si at det er mindre enn 100 dager igjen :-)

Skrevet

her er det visst 97... :) har ikke tenkt over det en gang jeg... Jeg er under 100!!!

Skrevet

åhh har venta på det så lenge, men det går egentli ganske fort det her nu...100 daga e ikkje så lenge nei...Ka det va når man blei gravid? 270???

Skrevet

vi er ihvertfall godt over halvveis.... :) syns det går ganske fort egentlig... plutselig sitt vi der med en liten beibis i arman... :)

Skrevet

hehe det blir sååååå koseli!!!

Skrevet

Deilig........ Jeg har 98 dager igjen.... Vi går 280 dager gravide!!! Så mye av jobben er gjort!!

Klem

Skrevet

Hehe, 97 igjen her! :) Eller 86 i følge 3D legen.... Og det tror jeg nesten stemmer mye mer. Tror jeg vet nøyaktig dagen han ble unnfanget og da har 3D legen rett. Men går vel 2 uker over tiden uansett ;)

Skrevet

åhh da e det jo bare ei lita stund igjenn nu....

Skrevet

Jeg har 102 dager igjen, snart min tur til å si 100 dager igjen også:))

Skrevet

Nei, egentlig ikke... Ble satt 2 dager tilbake på ulotralyden i dag, så da er det 100 dager igjen for meg oxo:)) Glemte det jeg!!

Skrevet

så du har termin 6 desember du åsså???

Skrevet

juhu...... 96 dager igjen.....

Skrevet

97 dager igjen her, og det er så rart at det er under 100 dager igjen :0) :0)

Skrevet

For å si det sånn, så er det 118 dager igjen til jul..... Lett for meg som har termin på julaften å vite det ;) Men det er leeeeeenge til.... Sukk...

Skrevet

Jeg har også 100 dager igjen :) og det har jeg vel fortalt til alle jeg har pratet med i dag... hehe

Og tenk; i morgen er det bare 99 ;)

Skrevet

jepp idag e det tosifra, helt utruli!!!

Skrevet

hehe det er 96dager igjenn til min termin den 3. desember...

og bare 53 arbeidsdager til jeg går i permisjon den 10. november... hihi... gleder meg...;P

Skrevet

GRATTIS MED 99 DAGER I DAG RONJA!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...