Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 huff, jeg har så tannlegeskrekk, men nå må jeg krype til korset å få fiksa tanna mi før det blir verre. Har mistet en gammel fylling, å tanna er svært skrøpelig, tror kansje jeg må rotfylle? har aldri gjort det før å lurer på hvordan det er.. sliper di bort hele tanna å setter på en ny eller? kan jeg få bedøvelse når jeg er gravid? er bare noen uker på vei da.. hva med røntgen? dere som har rotfyllt ei tann, hva kostet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en liten i magen Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 Ved rotfylling fjerner de vel hele innholdet i tanna, så må du ha i et stoff i ca 5 uker,( husker ikke hvorfor, men tror det har noe med at nervene skal dø under der) så kommer du tilbake å fyller i. Er jo ikke behagelig, men det går jo helt fint. Husker ikke helt hva jeg betalte, 1100kr kanskje? Ikke sikker på den altså! Lykke lykke til. Vil tro du kan få bedøvelse, er jo bare lokalbedøvelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå