Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Del Skrevet 28. august 2006 Hei! Når man kjenner stikninger, er det som stikninger, drag i magen? Jeg har mest på venstre side og så går de liksom ned i mot vagina .... Ikke lett å forklare dette altå B-) Kjennes nesten ut som det er inne i muskelaturen. Ikke direkte vondt, men litt ubehaglig. Nå er det ca 5 dager til IKM Jeg har tre barn fra før, men de er store tenåringer så jeg husker ikke hvordan dette var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 28. august 2006 #2 Del Skrevet 28. august 2006 hei! Enten er det menstid eller så er du gravid. men du vet selv best hvordan du føler deg før mensen. Jeg hadde en helt annen følelse der nede når jeg ble gravid enn når jeg skulle ha mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #3 Del Skrevet 28. august 2006 Da får vi jo håpe det er en spire. Kan ikke si jeg har hatt det slik før mens før. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå