Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Siste uka har jeg fått så sinnsykt nedpress og det gjør VONDT! Presser skikkelig nedover mot skambeinet og enda lenger liksom. Det er vondt å gå så jeg halter omtrent og det er vondt å røre meg når jeg sitter eller ligger. Skulle tro det var bekkenløsning men det er jo ikke vondt andre steder eller på samme måten som når jeg begynte å få det tidlig i svangerskapet. Er bare et sinnsykt press nedover og på eggstokkområdet, føles som ungen prøver å presse seg ut. Hodet er ikke festet så vidt jeg vet men lå med hodet nedover forrige kontroll. Er 32+4 i dag.. Noen som skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg? Er så utrolig vondt at jeg bare vil grine egentlig
Murmeline Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Høres ut som kanskje hodet fester seg? Jeg var helt overbevist om at jeg kom til å føde her om dagen pga nedpresset, men skjedde ikke:)
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 jEG gikk med sinnsykt nedpress fra uke 30-33.. nå i uke 35 har det gitt seg. Alle trodde jeg ville få før tiden, men det tror ikke jeg! Hode festet seg ikke, det bare boret seg nedover. Har det slik enkelte dager enda, men det er helt normalt! Kommer det mye regelmessige kraftige kynnere i tillegg, kan det være lurt å få tatt en ctg..
bompibomp Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Kan kanskje være lurt å sjekke hvordan det står til med livmorhalsen din ? Det gjøres på sykehuset med innvendig ultralyd. Hvis den begynner å skrumpe inn (er 5 cm i starten, og blir kortere etterhvert..), og du har mye nedpress så anbefaler mange leger sengeleie... For at du ikke skal føde for tidlig.. Trenger jo ikke å være noe, men ja... Jeg dro inn på føden da jeg begynte å då dette nedpresset, og har nå ligget i to uker.. Er ikke så veldig gøy, men å få et prematurbarn er jo heller ikke å anbefale...
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Tusen takk for svar alle sammen, skal ringe føden å høre hvis ikke det bedrer seg til i morgen. Håper bare han driver å fester seg men har liten tro på det for han sparker både her og der... Det går nok greit, begynner vel bare å bli tungt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå