Gå til innhold

Nå er jeg glad;)


Kris.

Anbefalte innlegg

Alt gikk bra på ul dag, knøttet var 1,21 cm med et hamrende hjerte..

Var på Balder klinikken, det vil jeg anbefalle.... en mere sympatsik lege skal man lete lenge etter, hun var bare helt utrolig!!!!!!!....Kostet 880 kr og da fikk jeg med to bilder også............ dere kan se bilde av henne under ekspert svar til venstre.... hun heter Anne stensløkken.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

grattis for deg. Det må jo ha vært en meget hyggelig opplevelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott :)

Jeg skal på UL i neste uke og håper jeg får en like fin opplevelse som det du har hatt.

Jeg skal på Omnia, jeg, da, bestilte ime i dag. Spurte om det var utvendig eller innvendig, og damen svarte at det er begge deler - ble litt overrasket.

Er det vanlig at de tar begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da, må være deilig!

 

Hvor langt er dere på vei, når dere drar på tidlig Ul? Jeg er i uke 6., har så lyst å bli beroliget snart, ved å forhåpentligvis se om det er liv. Men er samtidig så redd for å bli skuffet, dersom det er så tidlig at de ikke kan se noe.

 

Når er det en ganske stor sjanse for å kunne se spiren, er uke 6 for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå så bra!! dette var det første jeg lette etter da jeg logget meg inn. Ble kjempelettet på dine vegne nå:) Kan tenke meg du har en fantastisk følelse i magen! Håper jeg er like heldig på onsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter.. holdt pusten et sekund....

Jeg er 7¨6 idag, men fosteret var stort som 7+3, men det vet jeg er gal termin, har babycomp og en mann somer borte 70 prosent av året....

Balderklinikken må jeg bare anbefalle,,,, helt utrolig dame som jobber der!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Lykke til dere som skal denne uka også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...