Anonym bruker Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Noen som er plaget med dette? Noen gode tips og råd?
en liten i magen Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Hadde det i mitt forrige svangerskap, klør noe helt for jæ..... Jeg kjøpte canesten på apoteket, gikk fort over da. Lykke til!
Snurrepippen Skrevet 28. august 2006 #3 Skrevet 28. august 2006 Jeg har vært kjempeplaget med det i og etter forrige graviditet. Jeg måtte legge om kostholdet for å bli kvitt det -ikke hvete og ikke sukker. Men nå i andre graviditet føler jeg at jeg må spise litt brød så den lille får i seg litt karbohydrater. Ellers har jeg hørt av min akupunktur-venninne at ingefær er veldig bra! Bare kutt opp en liten stump fersk ingefær og hell over kokt vann - la stå et par minutter og ha i et par suketter. Smaker sitron-te!
Taz`n Skrevet 28. august 2006 #4 Skrevet 28. august 2006 Hei. ett lite tips: Bruk naturell yougert to ganger om dagen... det pleier å hjelpe... Pass på å få yougerten lang nok inn,slik at du får tatt alle bakteriene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå