Gå til innhold

Amandus sin første fotballkamp!

Anbefalte innlegg

Vi bestemte oss for at i går skulle Amandus få gå på sin første fotballkamp.

Så var det bare å putte Amandus i bæresela og ta med stellebaggen over skuldra: klar for kamp. litt spent på hvordan han skulle takle støy og masse mennesker, forde han hater butikker og ilskriker bare vi går inn på senteret, hehe!

Da jeg skulle bort å kjøpe billett til mormoren så bare datt damene bak bordet helt ut, og glemte helt å gi meg billetten og greier!

"og så søt han er" "han kan ikke være gammel" osv..hehe!

Og damen som skulle kropsvisitere når vi skulle inn på stadion, fikk et sånn utrykk i annsiktet som jeg ikke kommer til å glemme:

hva gjør jeg nå liksom...så hun kropsvisiterte meg ikke bare klarte å stotre frem: "ja håper han er ekte da..."

han bare sov i første omgang, og i 2.omgang lå han bare å pludret på fanget etter matrunden.

Men måtte le litt da jeg plutselig la merke til at vi alle 4 (min mor og stefar var også med) bare satt å fulgte med på Amandus, og glemte helt å følge med på kampen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6100739-amandus-sin-f%C3%B8rste-fotballkamp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kosemoms:-)

Hvilke lag støtter Amandus da, min datter Oda er Brann og Arsenal fan men har ikke fått gleden av å gå på sin første kamp enda.

Så det var ikke noe problem å ta med seg den lille på en fotball kamp???

AMandus er Lyn-supporter:-)

Og en god lykkebærer var han også, vi vant jo 2-0:-)

Jeg opplevde det ikke som problem...vi satte oss bare litt vekk fra der hvor alle andre satt, sånn at vi ikke var midt i støyen og det gikk kjempe bra! var jo litt nervøs, men neste gang kommer jeg nok til å slappe av mere!

Virkelig å anbefale...de må jo tidlig krøkes, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...