Gå til innhold

Oktober: Bilstol?


lillemor1979

Anbefalte innlegg

Hvilken bilstol har dere kjøpt? Har vært å sett på flere, men klarer ikke å bestemme meg. Vet bare at denne gangen skal jeg ikke ha en fra Besafe. Vil ha en der understellet sitter fast i setet og selve stolen kan tas løs.. uten å plages med det bilbelte hver eneste gang.. Er det noen som kan anbefale??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen aning... Og har senest i dag trålet brosjyrer i håp om å bli litt klokere.

 

Har dog lurt litt på den fra Akta Graco med sånn monteringsdings til å sette fast i bilen. Dette setet kan man, etter hva jeg har forstått, la babyen sove i når man tar det ut fra bilen også?! Praktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hørt om den Akta Graco stolen, å det er en slik jeg har sett på.. men klarer ikke å bestemme meg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Britax sin Rack-a-tot forrige gang, og var veldig fornøyd med den så vi skal bruke den til lillesøster nå også. Den har ikke fast understell slik du ønsker deg.......synes ikke det var noe styr med bilbeltet, så jeg anbefaler denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AUTOBABY DU KAN SE DEN PÅ RUDO BARNEVOGNHUSET SINE SIDER. MEN ANNBEFALER AT DU KJØPER DEN PÅ HAPPYLAND I SVINESUND. DER KOSTER DEN CA 900 KR SV. OVER HALVPARTEN AV PRISEN SOMI NORGE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt et Akta Gracosete med base, 2005 modell. Kjøpte det av en venninne som var kjempefornøyd med setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte Britax med sånn som vi kan feste understell til, og som vi kan bruke neste sete til også - synes det var praktisk! Setet ser veldig stødig ut også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Acta Graco med base. Praktisk da man slipper å stresse med seler etc hver gang man skal i bilen. Koster 900 i Sverige inkludert base ; )). Maxi Cosi har fått et med base nå men da koster bare basen 1500 kr og setet ca det samme ( Norge ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut til at Akta Graco kommer med en bilstol som kan brukes fra nyfødt opp til 4 år. Det høres jo passe praktisk ut!! Se annonse til høyre her inne på BIM... Den er kanskje dyr men vil sikkert lønne seg i lengden hvis man kan ha den helt til 4 år..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått låne et bilsete som heter Playxtrem av et vennepar. Den er til max 9 kg, Dette setet kan man bruke til helt nyfødte også, så kjøper vi heller et varig sete etter 9 kg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi tenkte å kjøpe en med base, men ble anbefalt å ikke gjøre det av selger pga at setet blir for bratt med basen. har hørt flere som har sagt det, og da er jo vitsen bort hvis du ikke skal bruke basen. hørt sagt at de bruker den etter 4-5 mnd.

vi kjøpte britax, skal være veldig sikker og stor. maxi-cosi er den som er minst bratt visst nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har kjøpt maxicosi sitt, etter mange anbefalinger fra venner og kjente.. enkelt og hendig, og det kom best ut i forbrukerrådets siste test på NRK.. gleder meg til å ta det i bruk.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt maxicosi bilsete med base. Kjempepraktisk å slippe og ta på selen hver gang, samtidig som man kan bruke sele om man skal ha setet med i andre sin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...