lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 28. august 2006 #1 Skrevet 28. august 2006 Vasker dere de ull-ammeinnleggene før bruk første gang? Jeg har kjøpt av typen ull-rik, da de kan vaskes på 60 grader, og jeg har fått anbefalt at det bør de, med tanke på bakterier o.l. Men vasker dere dem alene i maskinen? Andre ull-plagg kan jo ikke vaskes på 60 grader. Eller vasker dere de sammen med håndduker o.l. som kan vaskes på 60 grader? Og bruker da evt ull-vaskemiddel(flytende), for det anbefales på ammeinnleggene. Vil gjerne høre hvordan dere gjør det, ble veldig usikker angående dette!
lykkeliten født-23.10 Skrevet 28. august 2006 #2 Skrevet 28. august 2006 Tror sist gang at jeg fikk anbefalt å vaske dem for hånd... eh husker ikke helt siden d er 6 år siden, men 1 gang de skal vaskes er de jo ikke skittne. Tror jeg gjør d.. bruker bare litt milo. Ellers ville jeg vasket dem alene på ullprogr.)
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 28. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2006 Mener du håndvask før første gangs bruk, eller mellom hver gang??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå